27 Kasım 2010 Cumartesi

giden hediyeler :)

Hediye etkinliğinde benim hediyelerimi merak edenler varmış aramızda :)
Üstelik hediyelerimin resimlerini de çekmedim kutu dışında...
Efendim,benim hediye eşimin minik bir oğlu varmış,Yiğit Bey
çok sevimli bir oğlan resimlerden gördüğüm kadarıyla,
onun için boyama çantası,
Sevgili Sibel için uğur böceği taç,
beraber kitap okurken kullanmaları için kuş kitap ayracı,
hediyelerini karıştırırken bulmaları için de birkaç çikolata :)
Herbiri pakate yerleştirildi ve gönderildi...
Bu süreç içersinde Sibelcim ile bi hayli görüştük,ısındık,bir kere daha keyifle kullanmalarını diliyorum.
Merak edenlere de iyi okumalar:)
 iyi,sakin ve bol dinlenmeli haftasonu bizimle olsun...

2 yorum:

Kurdele Nakışı dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım çok güzel olmuş hepsi .Bir telaştır gitti ne etkinlik için teşekkür edebildim ne hediyelerimi yayınlayabildim. Çiçek çok güzel hediyeler yollamış ,inş benim yolladıklarımda onun hoşuna gitmiştir.Herşey için teşekkürler ve sevgiler:)

celebi74 dedi ki...

sibelim güle güle kullansın.. seninde ellerine sağlık şekerciğim..