4 Mayıs 2010 Salı

komik !

Ya çok komiksin anne!
diyor büyük oğlan,
Niyeymiş o,
diyorum,
koştura koştura kaçıyor odasına.
Minik oğlan geliyor hemen sonra,
canavarcığın bir gözünü alıp halının altına saklamaya çalışıyor,bana baka baka.
Ben ise neden komik olduğumu düşünmeye çalışıyorum,
gülüyorum da kendi kendime.
Hay Allah komikmişim diye de söyleniyorum...
Hala daha düşünüyorum...
Eşim diyor ki;
Senin kadar koltuk kılıfı yıkayanı da görmedim,
yıka yıka renkleri bile açıldı diyor gülerek,
yok canım o kadar da değil diyorum,kaç ay geçti üzerinden en son yıkadığımın...
Oysa ki arkadaşım her aradığımda temizlik yaptığını söylerken,
görülmemiş olması mümkün değil benim kadar koltuk kılıfı yıkayanın!
Normalim yani bir komiklik yok...

Sonra,cips muhabbeti geliyor aklıma;
Anne akşam ki cipsimi yemek istiyorum diye söylenerek geliyor yanıma büyük oğlan,
başka bir şey veriyorum yemesi için,
mızmızlanıyor biraz,yiyor da aynı zamanda,
sonra iki üç kere daha cipsi soruyor bana,
ben yedim diyorum,kızıp gidiyor...
Aradan bir kaç dakika geçiyor ki,
canın çekebilir senin de tabi diyor,öpüyor beni...
Küsmüş ve barışmış oluyoruz bir kaç dakika içersinde...
Komik mi,yok canım değil...
Daha neler neler geçiyor aklımdan...
Nihayet bitiyor çantalar,
kalemleri yerleştirip, boya kitabını içine koyup veriyorum eline,
minik bir kucaklama karşılığında...

Heyecenla,peşi sıra yutarak harfleri telaşla,
Annecim ya sen süpersin,bi tane süper! diyor,
kahkahalar atıyorum bu defa ben.
Cevap her defa en sonda saklıyken ben en başından başlıyorum aramaya!
Bir çocuk neşesine tav olmuş,
Her defasında sadece bu neşe için,
saatlerce hayal kurup hayata geçiren bir anneyimben!
Pardon, süper anneyim!Bu etiketler de çok uzun bir hikayenin parçası...

14 yorum:

fuska dedi ki...

fotoğraflar, çalışmalar, herşey değişik bu sitede. ama en çok da yazılar değişik, anlamlı ve güzel.
http://fuskaninatolyesi.blogspot.com/

yaseminkale dedi ki...

komik fosim benim.. döktürmüş yine...
ellerine sağlık cnm..

Sümeyye İnan dedi ki...

çok şirinler :) ellerinize sağlık..

@ - hatice dedi ki...

ellerine sağlık çookk güzel olmuşş..
not:cümlelerine anlam katışına bayılıyorumm..

GÖNÜL dedi ki...

çok şirinler ellerine sağlık gerçekten süper annesiniz

sine'mden dedi ki...

hayatının böyle "komik" ya da eğlenceli yönlerinin olması süper,kutlarım süper anne :))

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Süper komik anne çok güzel şeyler yapıyorsun :)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

harikasın, çok güzel olmuş, etiketi filanda eksik kalmamış:)

ada ve deniz dedi ki...

çok güzel bu çantalar

celebi74 dedi ki...

şekerimmm harika olmuş çantalar ve etiketlerini de güle güle kullannnn...

başak dedi ki...

ellerinize sağlık süper anne

Hilal dedi ki...

bayıldım ben bu çantalara. daha önce sitenizi nasıl görmedim üzüldüm doğrusu.. sevgiler

orgucuoyuncakcınine dedi ki...

iki afacanla bu güzellikleri yapan anne tabii ki SÜPER ANNEDİR

Bahar YORGUN dedi ki...

çocuk aslında "anne sen süpersin" demek istemiş :)) canım benim nasıl da güzel değişik fikirlerin var, eller,ne sağlık... seviyorum seniii