8 Mayıs 2010 Cumartesi

ben bugün uğur böceğiyim!

Ben bugün uğur böceğim!
neden mi öyle işte...
ürkek bir miniğim ben bugün,
yarın Fosinin hayalleri görücüye çıkıyor çünkü,
ve fosi korkuyor çok,
çok da heyecenlı aynı zamanda...
Fosi minik bir kızdı ya hani,
hani hayalleri vardı birer birer olmadık anda çıkıveren,
gizli gizli sarıldığı kumaşları vardı hani...
Fosi topladı herbirini,
hayalinde biriktirdiklerini sevdiği kumaşlarıyla birleştiriverdi yeniden...
Yarın birer birer dizivericek herbirini ardarda...
öyle seviyor ki Fosi onları,
her biri onun hayali çünki,
her biriyle anısı var...
Ya beğenilmezse!
korkuyor Fosi,
ürkek bir uğur böceği gibi bugün yüreği...
Üstelik yarın Anneler günü...
Fosinin en çok sevdiği gün,
çünki Fosi,Anne olduktan sonra keşfetmiş hayallerini...
çocuklarıyla geçen zamanda birikmiş hayalleri...
Yarın anneler günü,
Bir annenin,anneliğinden biriktirdikleri olacak yarın orda...
Bir annedir ya insanın hep yanındaki,
Fosinin iki annesi varmış,
ve yarın ikisi de yanında olacakmış...
işte bu minik ürkek böceğin uğuru ondanmış...
İstermiş ki,
gelsin herkes,
yanın da olsun,
hem gelenler eğlensin,
hem de Fosinin heyacanı dinsin...
Fosi yarın Toskana Vadisi Bahar Panayırında,
görüşmek dileğiyle...

18 yorum:

GÖNÜL dedi ki...

çok güzel uğur böceğinin tüm şirinliğini yansıtmışsın yazıda aynı derecede anlamlı sevgiler...
anneler gününüz kutlu olsun....

GÖNÜL dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Fosi dedi ki...

gönülcüm,
her yazımın altına yazdıkların...
çok teşekkür ederim,
ben de senin annaler gününü kutluyorum,
ve çok keyifli geçmesini diliyorum

Fosi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Yeşim dedi ki...

Canım benim harika yazıyorsun, yüreğine sağlık. Fosi'ye söyle korkmasına gerek yok. Eminim orada olan herkes O'nun hayallerini çok sevecek. Keşke ben de orada olabilseydim, keşke... Bütün annelerin günü kutlu olsun :)

celebi74 dedi ki...

şekerimmmm
başarılarrrrr ve sakin bir gün diliyorummm...

çatı katı dedi ki...

böhüüüüüü :((( anladın sen :(
çook güzel geçecek canım benim fosicik hiç korkmasın çünkü o muhteşem şeyler yapıyo :) öpüyoruummm

sine'mden dedi ki...

eminim korkun boşa çıkmıştır fosi:)
ortaya çıkardıkların,yazıların...hepsi görülmeye,okunmaya değer.
o günü anlatmayı da unutma sakın :)

Yelda dedi ki...

Bu uğur böceği uğur getirdi eminim
Çok güzel bir standdı. Fosinin hayalleri oradaydı. Anneleride.
Anneler günün kutlu olsun tekrar canım seni tekrar görmek çok güzeldi.
Sevgiler

yaseminkale dedi ki...

güzel yazıların, eşsiz işlerin ve harika çocukların annesi fosii orda mısın??

Bahar YORGUN dedi ki...

canım benim en kısa zamanda etkinlik fotoğraflarını bekliyoruz. yeldanın blogunda gördüm seninde orada olduğunu. umarım mutlu bir gün geçirmişsindir :)) bu arada biyaşımadahagirdim 'in blogunda tavşanlı belediyesinin düzenlediği bir yarışma duyurusu var. bir baksana sen birşeyler çıkarırsın bence.süresi az kalmış ama acele et
http://biyasimadahagirdim.blogspot.com/2010/05/duyuru.html

Fosi dedi ki...

yeşimcim,
çok teşekkür ederim,
sahiden de çok keyifli bir gündü,
ben de anneler gününü kutluyorum,
geçte olsa değil,her gün anneyiz nede olsa :)

Fosi dedi ki...

celebi74,
çok teşekkür ederim şekerim :)

Fosi dedi ki...

çatı katı ilkaycım,
teşekkür ederim,
sıra senin kılıfında,hadi gönder bana ölçülerini!

Fosi dedi ki...

sinem'den:
bazı yazılar gibi bazı yorumlarda çok özel benim için,
çok teşekkür ederim.

Fosi dedi ki...

sevgili Yelda,
seni görmekte çok güzeldi benim için,
Hatta eşim evde,
birini gördün sen,hani aşagı iniyorduk,
beni unuttun onunla yukarı doğru devam ettin,kimdi o dedi,
:))
o kadar sevindim yani,
annene selamlarımı iletirsen sevinirim,
tekrar görüşmek dileğiyle,
planlı yada palansız...

Fosi dedi ki...

yasemin kale,
sen de öylesin benim için,
inşallah daha sık görüşebiliriz,

Fosi dedi ki...

Baharcım mutlu bir gündü evet,
gerçi bu kişinin bakış açısıyla da ilgili daha çok,
ama ben güzel görmeyi seviyorum,
ve istiyorum bunu!
haber verdiğin için de ayrıca teşekkür ederim.
ama çok az zaman kalmış,
ve bu süreçte planladığım işlerim var,
görüşmek üzere