12 Mayıs 2010 Çarşamba

Fosi...

Fosi,
üzülse biraz,
telaşlansa çokça,
hemen hasta olurmuş peşisıra...
evlenmiş ya fosi,
annesi bir günlüğüne kalmaya gelirmiş yanına,
ertesi gün,tam gitmeye yakın hastalanırmış Fosi,
Her defasında bir güne bir gün daha eklermiş anneciği Fosi için...
Fosi Panayıra gideceği için çocukları için gereken her şeyi bir gün öncesinden ayarlamış,hazırlamış,hazırlanmış,çok yorulmuş...
Panayıra azıcık da geç kalmış...
ilk gördüğü stand da Fosinin Hayalleri yazılıymış,
Bu defa hayalleri bekliyormuş Fosi'yi hali hazırda...
İçine neşe dolmuş Fosinin bir anda,her bir hayalini de dizivermiş ardarda...
rüzgar öyle çok esmiş ki uçuşup duruyormuş hayaller ortalıkta...
Her birini iğnelemiş Fosi,Annesinin de yardımıyla...
Tanıdıklarına selam vererek başlamış fosi,
Duru İnci Takı Tasarım
Hayal Arkadaşlarım
Keçe
echickk
Renkli Tasarımlar
En içten gülüşleriyle selamlamışlar Fosi'yi,
Dilek'in minik kızı İnci,
Anneler gününü kutlamış Fosinin, elindeki çiçekle...
Emine Hanım,kocaman keçeler vermiş Fosi ye Anneler günü için,
çok duygulanmış fosi,
minicik kalbinde kocaman bir yer vermiş üçüne de...Fosi hayallerini görenlerin söylediklerine çok hayran kalmış...
Daha dünyaya bile gelmemiş olan minikler için paketler yapmış...
İlk görüşte içine neşe dolduran tabelayı kucaklamış fosi,
Bu güzel günün anısına onu da yanına almış...

*Bu günün sonunda hasta olmuş Fosi,
Ama annesinin bir gün daha kalmasına gerek kalmamış,
Çünkü Fosi de artık bir Anneymiş...

15 yorum:

Yeşim dedi ki...

Canım, öyle güzel yazıyorsun ki. Her yazında yüreğimde başka bir yere dokunuyorsun :) Garip bir hüzün var en neşeli yazında bile. Şimdi bunları yazarken yaşlar akıyor gözümden ve ben neye ağladığımı bilmiyorum :)

sine'mden dedi ki...

Fosicik...önce çok geçmiş olsun! aldığın tepkiler boşa değildir eminim ki.bende yakından görmek isterdim fosinin hayallerini :)

yaseminkale dedi ki...

canım... çok geçmiş olsun... rüzgar mı çarpmış benim fosime... rüzgarıda ne güzelde anlatmış...koca yürekli arkadaşım benim...

celebi74 dedi ki...

canım benim geçmiş olsunnn!!!

Fosi dedi ki...

Ah yeşim!
benim de gözlerimi doldurdun,

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Komşummmmmm...Fosi'cimmm

Rüzgarın azizliğine uğradık...

Bugün anca kendime geldim ben. Güzel bir gündü. Hayallerin ve seninle tanışmak ise ayrı güzel.

lolipu dedi ki...

Eğer kabul edersen sana ödülüm var http://lolipu.blogspot.com/2010/05/en-tatlsndan-bir-odul.html

Bahar YORGUN dedi ki...

Fosi'm ,çok çok geçmiş olsun ama geçmiştir artık eminim. Bende böyle olurum :)) Keşke o gün yanında olabilseydim

neduk dedi ki...

Herşeye rağmen güzel bir gün geçirmişsiniz. Sevgiler.

GÖNÜL dedi ki...

sevgili fosi ödüllendirildin kabul edersen sevinirim.
gonulundunyas.blogspot.com

meli dedi ki...

Ablacim hislerime tercuman oluyosun bende her yazina agliyorum. Okul bitsin söz muhasebecin olucam istemesen bile...:)

Echickk ! dedi ki...

fosi'nin şirin standı bize baya uzaktı ama birkaç defa ziyaret edip kırmızı başlıklı kız ciciklerini mıncıklama fırsatını buldum :D ( çok sirin olmuş bu arada ellerine sağlık )çok da rüzgarlıydı fosi'nin standı deyim yerindeyse uçuyordu hani :( hasta olmana üzüldüm çok geçmiş olsun ;)

Antigone dedi ki...

yanınızda olmayı çok isterdim canım. çok güzel görünüyor herşey. uyuklamaya ara verirsem başka bir etkinlikte sizi tekrar öpmeye geleceğim. çok geçmiş olsun bu arada ;D

fatoş kılıç dedi ki...

s.a Ayşem sen niye böyle yazılarını okuyanları ağlatıyorsun seni duygusal fosicik seni...birazda güldür okuyanları olmaz böyle milleti sulugöz yaptın ben sanki çok farklıymışım gibi kendine dikkat et öpüldün..

Pepela dedi ki...

Yüreğinden öperim,Sevgili Fosi'nin.
Belli ki,derin bakışlı,hayatı manalı,duygu dolu,ince,zarif bir bünye.

Yuvanızdan hiçbir zaman rahmet ve bereket eksik olmasın,gülüm.Şifa olsun,can olsun,muhabbet olsun.

Tekrar görüşmek dileği ile
Libya'dan kalbi selamlar.