25 Kasım 2010 Perşembe

hediyeleşme etkinliği son bölüm

Yoruldum,
çok yaramaz benim oğluşum yahu!
bu sabah yatağı toparlayıp kahvaltı hazırlıklarına başlamışken oğlanlar uyandı,büyük oğlan okula yollandı,ajadaya göz atıldı,
oh bugün bir program yok ertelenebilirler dışında,üç gündür başım ağrıyorken bugün dinlenecektim güya...

oğlanların yataklarını düzeltirken,

Sessizlik var evde,göz atıyorum şöyle eve,benim odamım kapısı kapalı,gönül rahatlığıyla diğerlerini dolaşıyorum,yok hiç bir yerde...

Hay Allah,masanın altında değil,televizyon dolabında değil,mutfaktaki çekmecelerin içersindekiler yerli yerinde,bir koku var,yoğun çok yoğun,mis gibi...

Yok canımlarla kapıyı aralıyorum evet evet orda yatağın tam ordasında,
gülüyor,yan yan bakış atıyor bana,ben de tık yok,hafifte yana eğerek bakıyor bu defa gözlerini kırparak...
minik yaramaz benim odanın kapısını parmaklarının ucunun ucuna yükselerek açıp,
babasının en sevdiğim parfümünü de alıp,hatta usulca kapıyı da kapatıp,yatağımın orta yerinde tüm şişeyi üzerine sık sık sık sık bitirmiş...

Gülsemmi ,yok tutuyorum kendimi,ama öyle güzel bakıyor ki,
Kızgınmıyım,bunu düşünürken sorguladığım kızgınlığım geçiyor bir anda,
Sinirlendim mi ,neden,ne değişecek bu andan sonra,

Bağırsam,şişe dolacak,oğlum bir daha yaramazlık yapmayacakmı,

Oysa hala çok güzel bakıyor,gidip sarılıyorum,öpüyorum,oda öpüyor beni,anne diyor bana...
Banyoda uzun uzun yıkıyorum yıkıyorum,hiç bir banyo köpüğü kokuyu gidermiyor,öyle yoğun kokuyor ki baş ağrıma bir de bulantı ekleniyor...

Benim hediyelerim geldi diyecektim ya ben,nerden başladım yine...
Okuyormusunuz beni,ne düşünüyorsunuz benim hakkımda...
Merak ediyorum galiba...
Benim hediyelerim geldi diyecektim,
sibel'e, birde buradan teşekkür edecektim,
Ben birde bugün dinlenecektim ya...

12 yorum:

lolipu dedi ki...

ayyy okumaz mıyım, büyük bir zevkle:))

Ahh bu oğlanlar, her gün yapacak bir muzurluk buluyorlar di mi?

Bu arada hediyelerin pek güzelmiş:))

Fosi dedi ki...

lolipucum,evet her gün mutlaka birşey çıkarıyorlar,buluyorlar,hiç olmadı icat ediyorlar!

teşekkür ederim :))

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

ben seni zevkle okuyorum canım :)

Fosi dedi ki...

Ben de seni Baharcım :))

karabidikim dedi ki...

bende okuyorum,okudum ve ağzımda kocaman bir gülümsemeyle.Oğluşun da uzun bir süre parfüm kokar artık :) Hediyenide güle güle kullan arkadaşım.

Sibel'in Hobi Dünyası . .. dedi ki...

canım tabiki okuyoruz :D

Fosicim hediyelerini de güzel günlerde kullan canım, ben de anca oturdum netin başına, m,saf,r,m de var yatılı, inş. hafta sonu yayınlarım artık, kusura bakma güzelim. Öptüm...

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

:)))))))))) canım armağanın harika.

oğluşun parfüm macerasına çok güldüm bir ay mis gibi kokar artık.
dağınıklık toplama büyüdüklerinde biter gibi bir düşüncen varsa unut gitsin:)))) benim oğluşlar 24 ve 25 yaşlarında meslekler edinildi ama her sabah odalarında bomba patlamış gibi bir görüntü:)))).Rabbim sağlıklarından geri koymasın inş. varsın toplayalım
sevgiler canım

Bahar YORGUN dedi ki...

tabiki okuyoruz canım benim ... b.sayarın başına geçince bakıyorum sana hemen bugün neler yazmış diye . hatta bazen kendi kendime düşünüp gülüyorum maşallah ne sabırlı bir annesin diye:)

Özlem Mercan dedi ki...

Bende zevkle okuyorum bizim evin maceralrını güzel bir kalemden okur gibi:) :)

Fosi dedi ki...

karabidikimcim,şöyle birkaç hafta kadar kokar gibime geliyor :)
teşekkür ederim

Fosi dedi ki...

Sibelcim,ne kusuru canım,misafirinle eğlenmene bak sen,görüşmek üzere...


örgü çantam,haklısın,sağlıkla büyüsünler ama sorumluluklarını da bilsinler,
böylece anneler da daha sağlıklı olur bence :)

Fosi dedi ki...

Ah Baharcım,:)
özledim seni yahu!

özlem mercan,hoşgeldin :)