23 Kasım 2010 Salı

ben bişi yaptım :)

 Bugün toparlayıpta bir cümle kuramıyorum içimdekilerden...

Düşünüyorum,düşünüyorum,rüzgarda savruluyor gibiyim,
Ruhum sonbahar gibi,biraz üşüyor,biraz en sevdiğim kabak tatlısından yiyorum...
Biliyormusunuz
ben büyüyorum,adamakıllı oturuyor düşüncelerim,şekilleniyorum,ve bu halimi de epeyce takdir ediyorum,
geçip aynanın karşısına yanaklarımı sıka sıka,aferim diyesim var kendime...

 Aferim bana,büyüyor,büyütüyorum,
Aferim bana,insanları seviyorum,birinin dediğini alıp yürümüyorum,başkalarının sözleriyle hareket etmiyorum...
Aferim bana,ne istediğimi,nelerin öncelikli olduğunu,karar verip oturtabiliyorum yerli yerine...
Ve tüm bunların farkında olduğum için şükrediyorum.
Kendimi tanıyorum,
daha az kırılıyorum olan bitene,altında kalmadan,haksız yere kötü hissetmeden,gayet saygılı cevaplar verebiliyorum karşımdakine,
Heycanlanmıyorum artık,eleştirildiğimde...
Herkes farklı görür ya herşeyi,o eleştirildiğim pencereden bakıyorum,bakabiliyorum artık kendime.
Aynı şeylere,aynı kişilere,eskisi gibi değil işte...
Söylüyorum nasıl hissettirdiğini,onlar için ne düşündüğümü,
Onlarda görsün istiyorum başka pencereden kendilerini...

Sadece insan olmak için çabalarım,insan kalabilmek için...
Öyle kolay,öylede zor ki...
Büyüyorum işte insan gibi...
 Dört kişiyiz biz,birbirini yetiştiren...
Dışardakiler hep dışarda,bizbize dört kişiyiz...
Her şey canlı canlı,kahkahalar,ağlamalar,bağrışmalar,gözyaşları,sarılmalar...

Konuşmalar içten,ne hissedersek dilimizde o...
Kendimiz gibiyiz,
Kurulupta bir köşeye geçip izlesen bizi,canlı yayın gibiyiz :)

Fosi hissederde dikmezmi,diker diker,pasajına da ekler...

25 yorum:

lolipu dedi ki...

çok yazmışsın yine ve yine çok güzel bir şey yapmışsın, ben ne zaman böyle hissedicem? ne zaman

sergun dedi ki...

çok sevdim bu fikri, ne güzel olmuş

sincabı buldum dedi ki...

ne güzel de olmuş yaa:) iyi ki bu etkinlik oldu da sizleri tanıdım yaa çok zevkli bloglarınızı okumak :)

ada ve deniz dedi ki...

çok güzel bir fikirmiş

GÖNÜL dedi ki...

sevgili fosi ne harika bir fikir bayıldım süper bir çalişma:)

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Diker de güzel olmaz mı? Kaç kanallı bu TV Fosim :)

Yine derinden almışın konuyu. Tebrik ediyorum bakışını, duruşunu, seni ve naifliğini. Canımsın.

İçimdeki Ekip dedi ki...

çok güzel fikir bu tabrikler...

karabidikim dedi ki...

çok hoşolmuş ellerine sağlık.

All So Cute dedi ki...

cok guzel olmuusssss =^..^=

yaseminkale dedi ki...

o güzel yüreğinden kalemine dökülmüş yine sen ve siz.... emeğine, aklına sağlık canım.

Filiz dedi ki...

ben bunu çoooook sevdim!eline sağlık canım..

Necmiye dedi ki...

çok güzel olmuş uydulu mu bu acaba elleine sağlık canım gene döktürmüşsün

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

canım süper ötesi ellerine sağlık. yaızınıda çok keyif alarak okudum yüreğine sağlık

selmaninsepeti dedi ki...

bu ne kadar orjinal bir fikir. Gerçekten çok güzel ve ilginç olmuş. Ayrıca başlattığınız hediyeleşme etkinliği için de çok teşekkür ederim. Takipçinizim...

LiLa dedi ki...

İyi ki yaptın, çok iyi yaptın..ellerine sağlık, harika yaptın :))

nohut oda dedi ki...

harıka olmus ellerınıze fıkrınıze saglık..

Hilal dedi ki...

ne kadar içten bir yazı olmuş, yine her zamanki gibi bayıldım Fosi... sevgiyle kal, ellerine sağlık harika olmuş önlük...

Deniz dedi ki...

ben geldim:) ne güzel bi yazının üstüne gelmişim üstelik

celebi74 dedi ki...

süperrrr

Fosi dedi ki...

lolipucum,ne güzel birisim bu böyle ya :)
zamanını bilemiyorum ama hissettiğinde kendini çok iyi hissedeceğine eminim,ve kesinlikle büyümüş ;)


sergun,seni burda görmeyi seviyorum,hoşgeldin,teşekkürler :)

Fosi dedi ki...

Mervecim ben de etkinlikten pek memnunum,hiç tanımadıklarımla tanıştım konuştum :)
görüşmek üzere

adavedenizcim,teşekkürler,sanırım çocuklarla büyürken iyi fikirler çıkıyor!

Fosi dedi ki...

Gönülcüm,teşekkür ederim,


Dilekcim,kaç kanallı ha!
bir kanala bir daha rastlamayacak kadar çok kanallı bu tv :)

içimdeki ekip,hoş geldin,teşekkür ederim :)

Fosi dedi ki...

karabidikimcim,Serencim,Yasemincim,teşekkür ederim,

halide dedi ki...

bunları yazarken cook cıddı bır fırtına varr bırazda urkuyorumm
fakat senı de ayrıca tebrık edıyorummm
cook guzel ıfade etmıssın kendını
cook begendım ben yazıp dıktıklerını


kafıye ıcın bende tebrık ettım kendımı :)

beyza gül dedi ki...

Yıllar önce bir söz takıldı hafızama.'' İnsan olmak güzelde rahat bırakmazlarki
'' insanlarla yaşamak zanaatların en büyüğü anne likten sonra..Aşkolsun becerebilene..
Üzüntüyü bırak,sen yaşamana bak ,bilmiyoruz yarın ne olacak, ve asla geri gelmiyor giden.
Eline sağlık tıpkı fikrin gibi..