15 Kasım 2010 Pazartesi

Yarın bayram...

Yarın bayram...
Ev temizlemektense kendi içimi temizlemeye çalıştığım gün bugün...
Kimeydi kırgınlığım,kimdi şu rengi seven,kimdi uzun süredir görüşmediğim diye düşündüğüm gün bugün...

Birde birde eski ama hiç eskimeyen çocukluğumun bayramları...
Dedem var benim,kocaman elleri,masmavi gözleri,birde o  kocaman elinden iki parmağını çıkarıp zip diyerek gıdıklayışları...
Kocaman kucağı,elleri,parmakları,gülüyorum burda,hep kocaman diyorum,ne kadar küçükmüşüm...

Babaannem,sımsıcak kucağı,sımsıkı sarılması,benekli gözleri,yumuşacık sesi,sevgisi,minicik bir çikolatayı paylaşacak kocaman yüreği...
Annem,babam,halam var benim,birde amcam,kardeşlerim...

Yarın dedemin evinde olucam,en çok orda,o bahçede,o ağaçların altında çocuk hissediyorum kendimi...
Rüzgar hala aynı,yerdeki yapraklardan aynı sesler geliyor hala...
En çok orayı seviyorum hala...
Yarın orda olucam,
babaanem,babam,annem,amcam ve kardeşlerimle birlikte,bir tek dedem eksik...

Özledim,özlüyorum,kocaman ellerini,masmavi gözlerini...
Eskisi gibi devam eden şeyler var hala,
oğlanlara bayram kıyafeti almak,
hediyeler hazırlamak,aynı zamanın içinde hergünden farklı birkaç gün geçirmek...
Birarada,aynı yerde,aynı kişilerle,üstelik eklenen yenilerle...
Yarın bayram...
Yine güzel herşey,yine güzel olan herşey,özlemle hatırlanacak yine...
özlemle hatırlanan her şey eskisiyle,yeni eklenenleriyle yine güzel,
Yarın bayram
yine ne güzel!

Herkese hayırlı ayramlar diliyorum
ve Hediye Etkinliğine katılan hanımlar yarın size sürprizim var :)

6 yorum:

dshandmade dedi ki...

Tüm sevdiklerinle iyi bayramlar:)

Deli Anne dedi ki...

İyi Bayramlar olsun sana da Fosi.. İlk paragrafın epey düşünseye sevk etti beni, teşekkür ederim.. sevgiler

selmaninsepeti dedi ki...

iyi bayramlar. Herşey gönlünüzce olsun.

yaseminkale dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
pembemavi dedi ki...

Sevgi dolu ailene iyi bayramlar. Etkinliğini çok geç farkettim katılamadım. Umarım sonrakine katılmak kısmet olur. sevgilerle...

çatı katı dedi ki...

fosim bayram da geçti artık buluşmamız lazım yani dipdibeyiz ayıp bize :) toplu olarak kutladım ama bayramını kutlamamıştım özel olarak..geçmiş bayramın mübarek olsun tatlıımmm..öpüyorum kocaman