9 Kasım 2010 Salı

raftan düştüm uykuya :)

Bir rüyaydı bizi durup durup güldüren,
durup durup delimiyim neyim ya dedirten...
Oysa yorgunluktan sadece...
Evdeki üç yatak bir de yeter yahu deyip te kendimi attığım salondaki koltuğuda sayarsak 4 yatağı bir gecede gezen ebeveynleriz biz :)

Akşam herkes kendi yatağında dalıyor uykuya,
bazen dört kişi uyanıyoruz aynı yatakta,
bazen gece bir ağlama sesiyle uyandığımda ben hangisindeyim diye düşündüğümde oluyor kısacık bir ara...
Bazen büyük oğlanla ben bizim odada,küçük oğlanla baba tek kişilik yatakta yanyana...

Kaç kere gezdik bu gece bilemiyorum yataktan yatağa,
yinede mecalim kalmış rüyaya...
Bir marketteki bütün bebek bisküvilerini toplayıp kurulmuşum en üst rafa,
ayaklarımı sallaya sallaya bir o yana bir buyana, bisküvilerden aşırıyorum,
bi keyif bi keyif ki sorma...

Derinlerden bir ses,
annem nerde annem nerde diye ağlayan,
annen senin odanda yatıyor,
diyerek sesimi duyurmaya çalışıyorum bağıra bağıra...
Marketten eve sesim gitmiyor olmalı ki,
baba da merak edip dolanıyor odaları ve ben bulunuyorum kendi yatağımda,
Oysa o rafta oturuyordum,bisküvi tırtıklıyorum sırıta sırıta...

9 yorum:

Hilal dedi ki...

harikasın yaa:)) her yazını gülümseyerek, çok çok beğenerek okuyorum. sevgiyle..

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

:) güldürdün beni

FADİŞ dedi ki...

Sanki uyur gezerlik durumu oluyor değil mi? Ben tek çocukla bazen sapıtıyorum, böyle bir günde( dişler çıktığında daha çok)sabah oğluşun odasında yerde uyumuş kalmışım, kapının zili çaldığında gözlüğümün üstüne bir güzel basmışım, uzun süre yedek gözlüğümle dolaştım.

Fosi dedi ki...

Hilalcim,çok teşekkür ederim,beğendiğin için,gülümsediğin için,geldiğin için...

Fosi dedi ki...

Baharcım,aynen bizde güldük,çok güldük :)

Fosi dedi ki...

Fadişciğim,
ne durumda dişler,
hiç değilse yedeği varmış gözlüğün buna sevindim :)

sevimlihayat dedi ki...

canım yaaaaa:))
bunlarda geçecek düşüncesi bile güzel bence

Fosi dedi ki...

sevimcim ,elbette geçecek,hiç acelem yok,
her dönemin keyfi de ayrı,dolu dolu yaşamak sadce bize düşen..

nohut oda dedi ki...

cok hos yıne..