1 Kasım 2012 Perşembe

sonbahar...


Eve kapanmayı seviyorum bu mevsim,
Kapalı camlar,yağmur ile ıslanan balkon,
Evde sıcacık yemek kokusu,
Kışlık kıyafetlerin sıcacık rengi,
hoşuma gidiyor...

Bugün kurstan dönerken,paramın son kuruşuna kadar,kumaş düğme vs. aldım.
Oğlanlara sıcacık,yumuşacık pijamalar dikmek istiyorum ,karşı koyulmaz bir istekle...
Artan kumaşlardan da patikler,üşüyen teyzelere,minicik çocuklara...

İpe dizdiğim biberlerin, pek çoğu kızardı,
naneleri de kuruttum,yerine yenilerini diktim.
Tarhanam ha geldi ha gelecek,
un,maya stoğu da tamam...

Bu mevsimin şarkıları çoktan çalmaya başladı sessiz bir sesle önceki zamanlardaki gibi...
Eve kapanmayı seviyorum bu mevsim...
Mutlu oldukça mutluluğumu arttıran ailem ile bir mevsim daha...
Ne mutlu!

3 yorum:

dikisdersi dedi ki...

kumaşlar gerçektende sıcacık tutacak gibi duruyor .kolay gelsin

GÖNÜL dedi ki...

ne güzel kumaşlar öyle güzel anlatmışsınki evde keyif yapmak istedim üüüüüü...işyerindeyim

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Dikiş dikmeyi bilmek istedim seni okurken.

bu mevsimi ben de seviyorum. keşke ben de eve kapanabilseydim.