17 Eylül 2012 Pazartesi

Merhaba :)


Akşam üzeri kulaklıkları takıp kulağıma,avaz avaz şarkılara eşlik ederken,bütün başörtülerimi ütülediğimi farkettim,
eve yerleştim galiba diye mırıldandım içimden...
Haftalar öncesinden telaşesiz gün planları yaptıysam da olmadı,olmuyor...
İki oğlanla kaldığım yerden devam...
Geçtiğimiz hafta başı büyük oğlan okula başladı,ilkokul birinci sınıf...
O gün benim için onca kalabalığı minik ömrümde ilk görüşümdü,annemin eteğinin arkasına saklanmış,tek gözümle etrafı inceliyordum...
Büyük oğlan sınıfta benim orta son sınıfta oturduğum sıraya oturdu,kulağına benimde o sırada oturduğumu fısıldadım...
Öğretmeni çocukları ısındırmak için isteyenlere şarkı söylettikçe,
''Buraya bunun için mi geldik'' dedi.Aynı şarkılar tekrarlandıkça,''Bu asla bitmeyecek anne''dedi.

Tenefüste arkadaş bulamayınca o koştu ben yakalamaya çalıştım,rolleri değişip beni sınıfa götürmesini istedim,lavabonun yerini sordum,perşembe günü arkadaşı oldu,Cuma günü tüm sınıfa balon dağıttı,tenefüste onlarca rengarenk balonların havada uçuşmasına hayran hayran baktım.Balonumuz kime değdiyse oyuncularımız arttı,kahkahalarla doldu sınıf,bir babaanne,anne,baba,hala,çocuk,çocuk,oğlum,ben ve çocuklar elden ele balonlar...

İlk gece sabaha karşı uyuyabildim,ikince gün kendimi durduramadan ağladım,son gün balonlar bana da iyi geldi şu anda rahatım...
İşte burdayım,geldim,yazamayı çok özledim.

7 yorum:

Sevgi dedi ki...

büyüyorlar dimi.. istemesekte büyüyorlar..

ummucan dedi ki...

sen hep farklısın yazıların bakışın hoşgeldin...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

eskiden sen şimdi oğlun aynı okulda mı? ne güzel ne büyük mutluluk.

Fosi dedi ki...

Sevgi;
evet büyüyorlar ama yavaş yavaş,sindirerek yaşamak lazım tüm günleri,planlayarak da olsa güzel anlarla ve anılarla...
Geriye dönüp bakınca çok çabuk büyümüşler gibi gelseler de bize,içleri dolu dolu olmuş olsun onları büyüten günlerin...

Fosi dedi ki...

Ümmücan;
teşekkür ederim hissiyatın için,hoş buldum :)

Fosi dedi ki...

Bahar;
hayır aynı okulda değiliz :)
Sınıftaki sıra düzeni olarak oturduğu yer aynı :)

nilerk dedi ki...

GEÇ YAZILAN YORUM İÇİN KUSURA BAKMA BEN DE ORTANCAYI BAŞLATTIM BİRE AYNI TELAŞ BİZ DE DE VAR KOLAYLIKLAR DİLİYORUM BAŞLADIK YENİDEN EL ELE ELA YA