1 Mayıs 2012 Salı

günleri geleceğe teslim etmek...

 Küçük oğlan balkon camında,saatlerdir tavşanlarla konuşuyor,kahkalarla karışık...
Ne mutlu!
Mutlu olmak ne kadar kolay aslında...
Kızartmalık doğradığım kabağın yanından birkaç dakikalığına ayrılıp geri döndüğümde,merakla ısırıldığını görmek yüzüme kocaman bir gülümseme yayıyor...
Faili meçhul!
 Yemek yapılmayan bir pazar günü,babanın dilimlediği ekmekleri,annenin yumurtaya bulayıp kızartmasının lezzetini herbiri birbaşka şeye yükler....
Babaya göre köy yumurtası kullandığımdan,bana göre ikimiz yaptığımızdan!

Kimimize göre yaramazlık,ev dağıtmak,kimimize göre üst baş sulanmak...
Bana kalırsa akşamın karanlığında aklına düşen çilekleri,elinizle seçmeyin yazısı altında muzurca ayıklayıp almak...
Yarın yenisi gelecek ve ben bu akşam çilek alacak son kişi olduğumdan emin bir gururla!
Yeni günün ilk saatlerinde yapmaya başladığı tarta dizdiği çilekleri 'yarın sabah da böyle dimdik durun' diyerek tembihlediğimi farketmemde mutluluk...

Oğlanların uykuda olduğu bir vakitte,2-3 saat içerisinde iki takım oğlan pijaması dikip üç gündür düğme almaya gitmemekte rahatlık...
Bugünlerde en çok seyrediyorum,
Oğlanlarımı ve dahası eşim ile kendimi duyuyorum cümlerlerinde...
Günleri geleceğe teslim ediyoruz,keyifle...

6 yorum:

nohut oda dedi ki...

arada sırada acıp senı okumak yazılarını didikleyip mutlu olmak...polyannayı hatırlatıyorsun bana ama sen gerçeksin:)

odaatolye dedi ki...

Mutluluğunuz daim olsun ,paylaşacak nice güzellikler ve uzun zamanlar diliyorum size,bize,herkese ....

Düşlerimden İnciler dedi ki...

pijamaya bayıldım ,elelrine sağlık ne güzel dikmişsin.kumaşın desenide çok hoş ..Güle güle giysin afacanlar :)

rosa dedi ki...

polyannanın kardeşi fosi :) bizede bulaştır hayata kattığın gülümsemenden..

mrv dedi ki...

Bu blogunuza ilk ziyaretim. Nasıl güzel kareler bunlar böyle, bakıpta mutlu olmalık :)

Bundan sonra sık sık uğrarım artık.
Sevgiler!

fattosh dedi ki...

Pijamalar harika olmus ellerine saglik .. Yumurtali ekmegi de cok severim bu arada :)