8 Mayıs 2012 Salı

Balet oğlum...


Aylardır öğrendiklerini izleyeceğimiz gün bugün...
Bir yandan hazırlanma telaşen,bir yandan gözlerin gözlerime değdiği andaki sessizlikteki cümlen;
''Anne çok heyecanlıyım bugün.''
Canım,canım oğlum...
Çocukluktan kalma deneyimim ile katıldığım şiir yarışmasındaki hissiyatlarımı anlatmaya başladım...
Doğrusu pek heyecanlı değilim...
Acıkırsın diye sana ev tostu hazırlıyorum.
Yıllar önce,fırından çıkan ekmeklere güvenmediğinden evde ekmek yapan annem gibi...
Cuma günleri iş çıkışı pazara uğrayan arkadaşımın annesi ile karşılaşırdık yolda,mevsim meyvesi ne ise,mandalina,elma,tutuştururdu elime,
tıpkı onun yaptığı gibi üçlüyorum tostları,acıkacak arkadaşların için...
Canım,canım oğlum...
Seni seviyorum demek yetmiyor bana,kelimelerden cümleler kurmak istiyorum her defasında...
Sahneye hazırlanmadan önce;''beni gözlerinle arama,benim gözlerim sende olacak'' diyorum kulağına...
''Senin için annem'' diyebiliyorsun koştururken bir yandan...
Benim için,ben seninle anne olmuşken,herşeyim senin içinken,sen benim için...


Canım,canım oğlum...
Seni görür görmez,yaşlanıyor gözlerim,geçen seferki gibi,ondan önceki gibi...
Fotograf makinesinin kadranının arkasına saklanıyorum yine...
Her yaptığını,her yapamadığını öyle seviyorum ki...
Sanırım hep böyle olacak bu,seneye okula başladığında ağlaıycam yine,askere gittiğinde,evlendiğinde ve hatta baba olduğunda ağlamaya devam edicem oğlum...
Sevgimi anlatamadığım her kelime gözlerimi dolduracak her defasında...

8 yorum:

An Ek Zu Ra dedi ki...

ne güzel ne mutlu fosicim..

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Ama beni de ağlattınız.

Nilgün Komar dedi ki...

ne güzel bir duygu!

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

mutluluk gözyaşlarımız olsun onlara karşı hep.
çok duygu yüklüydü bu yazı...

Sevgi dedi ki...

aaaa aşkolsun ya.. ağlattın beni.. oldumu şimdi tamda iş ortasında..

Düşlerimden İnciler dedi ki...

söylecek bir şey bulamadım.İçim düğümlendi , bir hoş oldum ...

Fosi dedi ki...

An Ek Zu Ra;
Hakikaten de öyle,çok teşekkür ederim...

Fosi dedi ki...

Nilhan;
Mutluk doldursun gözlerini...