24 Nisan 2012 Salı

Kalbim dört mevsim...



''Hep daha iyi olmak isteyen insan!
Ve bu iyiyi zamanda arayan insan!
Zaman yaşadığın gündür.
Bütün zamanlar, zaman olarak aynı
Farklılık, yaşayanda.
Yaşayana göre, ya tat verir, ya elem
Öyleyse zamanın içinde zaman arama
İçinde olduğun şeyi arama
Başla istediğin gibi geçirmeye şu zamanı.

Nail Cankul/ömür''

Geleceğe borçlu insanlarız vesselam!
Dünlerin önünden ziyade yarınların peşinden yürüyoruz!
Bazen çok çekilmez,bazen ulaşılmaz gibi göründüğümüz biz,kendimize ne kadar tahammül edip,tanıyoruz...
İçimde bir yerlere yürüyorum durmadan...


Hafta Cumaya varınca anne-babamdayız bu aralar...
Kah ağaç dikiyoruz,kah toprak taşıyoruz...
Kah tutup babaannemin elinden komşulara gidiyoruz...
Her yemek saati bahçeden topladıklarımızla salata,bir bardak suya koyduğumuz çiçekten masaya bir renk ekliyoruz...
Hayat güzel,elinde,hayatında ne varsa onlarla güzel...
Her dönüşte ağlamaklı hallere bürünüyoruz,geride bırakmayı,geri de kalmayı hiç sevmiyorum ama buluşmaları keyifli kılan o hissiyatsa eğer,ona da yerim var...
Komşu tavuğundan yumurta,ev ekmeği,süt,bal,yeşillik doluyor her defa kumaş torbam...
Ah diyorum kocama!
Tavuk yetiştirelim,doğal yumurtalar üretelim lakin o kabul etmiyor bir türlü...
Ben bu konudaki bilgileri biriktirmeye,hayalen beslemeye başladım bile :)


Benim içimde bir yerlerde köylülük var...
Sabah kalkayım ekmek yapayım,yumurta toplayayım,reçeller kaynatıp,turşular kurayım...
Gelene hiç yemek yoksa yumurta kırayım,yolcu ederken çantasına yeşillikler sıkıştırıvereyim istiyorum...
Benim olsun diye beklemek yerine;
içinde olduğum şeyi,bugünü yaşıyorum...

13 yorum:

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

O köylülük bende de mevcut. Beceremesem de bir karış toprağım olsun istiyorum.

rosa dedi ki...

köylü değilim daha dün kızımla avm deydim :( ama fesleğen,nobelya,kadife çiçeği ektim balkondaki saksılara :)...

rosa dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ummucan dedi ki...

bende istiyorum birde sizin gibi komşulara sahip olmak istiyorum.
balkonda saksılardan küçük bir bahçe yaptım çürütsede çocuklar her sabah suluyorlar

Fosi dedi ki...

Nilhan,olsun inşallah,ben de çok istiyorum,bir avuç bir karış kadarcık balkonda mevcut o yetmiyor :)

Fosi dedi ki...

rosa hoşgeldin :)
ne güzel yapmışsın,yaza hazırlığın tam zamanı!

Fosi dedi ki...

ummucan;
istediğin gibi komşuların olur inş.bende komşu istiyorum :)
güzel aktivite lakin ben salata yapmak için bile,bir yandan seviyor bir yandan içim buruk koparıyorum sağan,marul,maydanozu balkondaki minik bahçemden :)

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Toprağı seviyorum ama börtü böcekten de acayip korkuyorum :((
Ara formum galiba , özenirim toprakla haşır neşir olanlara ...İnş.gönlünce toprağın olur, dilediğince vakit geçirirsin..

Deli Anne dedi ki...

benim içimde de köylülük büyüyor ne mutlu:)

LEYLAnın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

yumurtaların görüntüsü bile o kadar güzel ki...

Fosi dedi ki...

Düşlerimden inciler;
Amin teşekkür ederim.

Fosi dedi ki...

Deli anne;
:)
Gidiyorsun ya,pek buruk hissidiyorum bugün...

Fosi dedi ki...

Leyya;
Öyle uzaklardan alıyorum ki o yumurtaları...
Görüntülerini de lezzetinide seviyorum,seviyoruz..
teşekkür ederim :)