9 Nisan 2012 Pazartesi

bugün ne pişirsem?




Bu bugün ne pişirsem işi çok kafamı yoruyor benim...


Bugün sabah kahvaltısı yaparken akşam yemeğini kararlaştırdık,oy birliği ile domatesli karışık tost yemeğe karar verdik...
Sonrasında ara ara ne yemek ama,ta sabahtan karar veriyoruz bir de yapmaya diyerekten gülüştük...


 Şeyda'nın  ''Beden yorgunluğu zihin yorgunluğunun yanında bir hiçmiş, gün geçtikçe daha iyi anlıyorum.''
cümlesini okuduktan sonra,ben bu yorgunlukları tersine döndürmekle uğraştığımı farkettim :)


Google'dan aylık yemek menüsü de sorguladım ya... 

Ben yemek alışverişinde yorulduğumla devam edeyim,kafam yorulmasın bari dedim...

4 yorum:

Neşvünema bulmak.. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ebygale dedi ki...

Bu gün ne pişirsem beni de yorar çok, sevdiceğimi arayıp da ondan "fark etmez" cevabını duymak da sinirlerimi alt üst eder, paylaşımın iyi olmuş, teşekkürler, esinlenirim ben de. Sevgiler...

ummucan dedi ki...

bende kopya çekerim sağolasın

Ela, Toprak ve Biz dedi ki...

Süper fikir !