9 Mart 2012 Cuma

Müsait olmak ya da olmamak...

Günler benden önde gidiyor bugünlerde...
Hala koşa koşa yaşamaya devam ediyorum...
Kağıt kalemi alıp elime,öncelik sırasına göre,yapmak istediklerimi,almak istediklerimi,karar vermek istediklerimin listesini yaptım,aklımda fikrimde ne varsa kayıt altın da şimdi,sırasıyla el atıyorum onlara...
Sonra üzerlerini çiziyorum birer birer...
Ben ne kadar plan program yapmayı seviyor olsam da,bir o kadar da aklıma geleni aklıma geldiği anda yapmayı da seviyorum...

Dün sabah kahvaltıya bir gün önceden aklıma gelipde aradığım arkadaşımı çağırdım,akşam yemeğine de misafir varken...
Küçük oğlanla da oyun oynarken gide gele kahvaltıyı hazırladım...

Akşam yemeğine hazırlık yapmak üzere mutfağa girdiğim de bir başka arkadaşım müsait misin diye telefonda sorunca elbette dedim...
Kahve yapmaya kalktım,salata malzemelerini sirkeli suya yatırdım,
Fincanları mutfağa bırakmaya gittim,masayı hazırladım,
O telefon ile konuşurken patatesleri soydum...
Hep beraber uzun bir akşam yemeği yedik...
Bu sabah kahvaltı da kimse yoktu,kendime bir kahvaltı tabağı hazırlayıp,alt kata indim,çayın yanında yarım saatlik bir sohbet ile kahvaltımı yaptım :)

Küçük oğlanı da hazırlayıp,kardeşimle erkenden çıktık,English home'da kumaşını beğendiğim bir nevresim vardı,onu alıp kumaş niyetine kesip biçecektim,lakin henüz dükkana gelmemiş,çok cici cup kekli defterleri vardı onlardan aldım,renkleri pembe ama,oğlanların doğum günlerinde gelenlerin ellerinden oğlanlara dair dileklerini yazmaları için...
E okulu var,askerliği var,ölüm kalım var,hatıra kalsın istedim.
Pembe de olsa demek ki en çok bunu beğenmiş annem ,derler belki diye geçiverdi içimden...
Haftaya küçük oğlanın doğum günü var,onun detaylarında dolanıp duruyorum...

Müsait olmak ya da olmamak...
Koşturmacalı da olsa,oğlanlara,sevdiğim insanlara,keyif aldığım detaylara o kadar müsaitim ki,
keyifsiz konulara,memnuniyetsiz  insanlara,olaylara karşı hiç müsait değilim...

6 yorum:

ozlems.corner dedi ki...

Bu ne güzellik böyle maşallah,keyifler de yerinde,çok sevimli,bayıldımmm...

yaruze... dedi ki...

hayatın rutininden keyif almak herkesin başaracağı birşey değildir.Sen bunu iyi başarıyorsun bence.Ne mutlu...

EHA dedi ki...

son cümlen benim özetim gibiydi....

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Doğumgününde harikalar yaratacağına eminim. Ama ben okurken senin hızına yetişmedim maşallah.
Pratik kadın olamadım gitti.

yadigar olam dedi ki...

Ne güzel yaptıklarımızdan keyif almak :) Bende öyle işime gelince müsait, gelmeyince değilim :)

Ashley ★ dedi ki...