4 Mart 2012 Pazar

Bugün hepimiz kendimiz için,,birbirimiz için yaşadık...


Kocaman gün,iki oğlanla kendime bir elbise diktim,
akşamın bi vakti,oğlanların topladığı evi süpürdüm,
Oğlanları yıkayıp,pijamalarını giydirdim,bukle bukle saçlarını kuruttum...


Kalpli teneke kutuda sakladığım bebek büsküvilerinden altışar tane biberonlara bölüştürüp,bir tanesini ağzıma attım...
Oğlanları uyutup,hayallerimdeki evli kupaya da kahvemi koyup buraya kondum...

Bugün bir tek annemi aradım,kapıyı kimseye açmadım...
Karmançorman bir salonda,oyuncak yağmuru yaptık oğlanlarla...
Bir ara neye kızdıysam,haydi dedim koşun yataklarınıza,dinlenelim...
Büyük oğlan bir kaç dakika sonra geldi yanıma,
Anne sadece bir şey söyliycem dedi...
Nedir deyince?
Boynu bükük bir halde 'açım' deyiverdi...
Üçümüz bir tabaktan yedik yemeğimizi,sonra doğru oyuna...
Sıcacık evimizde,içimizden geldiği gibi,kendimiz için,birbirimiz için yaşadık bugünü...
Yıllar yıllar önce,okul sabahından bir gece önce annemin bizi yıkayıp kurulayıp,giydirip,yatırdığı gecelerde ki kadar huzurluyum bu gece...

12 yorum:

köpürcük dedi ki...

hic eksik olmasın o huzurunuz;)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ eylulbahcesi Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ dedi ki...

ne güzel anlatmışsın huzur duydum okuyunca bazen bende kimseye kapıyı açmam telefona gerekmedikçe bakmam evimin içinde o günü yaşarım istediğimi yaparım kitabımı okur istediğim zaman uyurum o gün benim özgürlük günüm olur hele dışarda yağmur yağıyorsa huzurum iki kat artar..Allah hep huzur mutluluk versin

mihli dedi ki...

mşaalah geldi içimden... maşaallah barekallah..

mihli dedi ki...

mşaalah geldi içimden... maşaallah barekallah..

Sevgi dedi ki...

ne güzel bir gün olmuş.. huzurlu..

Elif Günaydın dedi ki...

MaşaAllah size ;)
Biz küçükken hep tedirgindik..Biri gelir.Birşey olur diye..Annem sağolsun;) Bende aynısını çocuğuma yapmamaya çalışıyorum ama ne kadar başarıyorum bilemiyorum :))

yadigar olam dedi ki...

Ohh ne güzel :)

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

daim olsun

ummucan dedi ki...

yaptıklarınızda yazdıklarınızda ne hoş

Adsız dedi ki...

lütfen yazmaya devam edin bütün arşivinizi okumuş biri olarak 1.5 yaşındaki oğluma daha fazla sabretmeyi ve onunla daha fazla zaman geçirmemin ne kadar gerekli olduğunu hatırlattınız bana ve çalışan bir anne olarak çok özendim gün boyu oğullarınızla olmanıza maşallah

tuba can dedi ki...

ne keyifli yazdıklarını okumak tatlı tatlı sakin sakin :)

fattosh dedi ki...

Elbise cok guzel gorunuyo cok hamaratsiniz tebrikler..