27 Şubat 2012 Pazartesi

Tüccar aile...


 Hayat;
ile başlayan cümlelerimin içinde kayboluyorum bugünler de...
Akşamdan sabaha ne çok şey yaşayabiliyor insan acıyla...
Tanıdığımız bir at vardı,akşamdan beri tüm çabalara rağmen yok artık hayatımızda...
Sabah oğlanı okula götürdüm,dönüşte fırına uğrayıp iki ekmek alacaktım,üç olsun dedim,dört tane alıverdim...
Kahvaltıya misafir vardı,hazırlık yaptım...
Öğlen oğlanı okuldan almaya gittim,arkadaşa bugün günlerden ne diye sordum,
sorulara cevap verirken düşündüm durdum...
Yağmurda yürüdüm,ıslandım...


Ailecek halsiz bir ruhumuz var bugün,
gülerken sonunu ağlamaya bağlayacak haldeyiz bugün...


Büyük oğlan oyun oynayalım deyince,masayı bile toplamadan başladık oyuna...
Baba Finans kurumuyum ben dedi...
Büyük oğlan galeri anne ile anlaşmalı bir tamirci oluverdi...
Küçük oğlana lego denizden topladığı balıkları satmak düşüverdi...


Yaptığı türlü numaralarla iki verip bir lira alan,tamir ettiği araba karşılığında dokuz lira alıp,yeni arabaya bir lira veren büyük oğlan oyunun en çok kazananı oldu...


Küçük oğlan beş liralık para ile bir balığı anneye hediye etti,uykuya dalıverdi...
Büyük oğlan öğle uykusundan da kaytarıverdi...

5 yorum:

Düşlerimden İnciler dedi ki...

karlı alışveriş olmuş sizinkisi ,legolarla güzel kazanç :))))))))))))

Fosi dedi ki...

:) en bedbaht bendim,
tamirini 9 liraya yaptırdığım arabayı 1 liraya sattım :)

yadigar olam dedi ki...

En çok sen zararlı çıkmışsın :)

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

aşkolsun. tamir eden ustaya al senin olsun deseydin en azından 9 liran cebinde kalırdı :D

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

aşkolsun. tamir eden ustaya al senin olsun deseydin en azından 9 liran cebinde kalırdı :D