11 Mart 2012 Pazar

Ben bir Haylayf severim :)


Kış baba beyaz kürkünü şöyle savurdu,
Beyaz kar içinde yere düşüyoruz,
Evlerin bahçelerinde,ışık saçan camlarında,
uçuyoruz uçuyoruz,ve şöyle dönüyoruz...
Kabanının cebinde benim için aldığı 'Haylayf' ile,
Onun için demlediğim çayı doldurduğum fincanları alıp,kocaman kocaman yağan kar yumaklarını balkonda seyrederken,soğuktan titreyene kadar mırıldandım,mırıldandım...
Ah oğlum,televizyonu sadece çizgi film için kullandığımız gibi,mırıldanmalık şarkılarım da senden...

6 yorum:

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Neyi söylüyordun?
Mini mini bir kuş donmuştu'yu mu
Kardan adam yapalım'ı mı?

:D

Nilgün Komar dedi ki...

:) bende çok severdim haylayf.. evden hiç eksik olmazdı....

kübra dedi ki...

fosi bi süredir blogunu takip ediyorum.17 aylık bir oğlum var ve çalışıyorum.hem çocuk,hem iş, hem de ev gerçekten yorucu oluyor.bazen sabrımın gerçekten tükendiğini hissediyorum.işte o zamanlarda yazıların bana gerçekten iyi geliyor.sanırım bu aralar da öyle hissediyorum çocuklarla ilgili bi yazına ihtiyacım var.hergün bakıyorum yazmış mısın diye ama bugün de yok.en kısa zamanda yazman dileğiyle çocuklarınla ve eşinle sağlıklı günler dilerim

fosi's dreams dedi ki...

Nilhan,
fotografın altına yazdığım kış baba şarkısını mırıldanıyordum,mırıldanmak bir yana dursun,müsamerede söyleyecek çocuk gibi,dikkatli de söylüyorum üstelik :)

Fosi dedi ki...

Nilgün,çok güzel bir tadı,kokusu var...

Fosi dedi ki...

Kübra hanım,çok teşekkür ederim,hissiyatlarınız beni çok mutlu etti,bende eşiniz ve çocuğunuz ile,sağlıklı ve keyifli bir ömür diliyorum.