20 Mart 2012 Salı

Bir çocuk neşesine ram olmak...

İnsanları inceleyemem ben,ne giymiş,nerden giyinmiş aklıma bile gelmez...
Lakin çocuk gülüşlerine hayranımdır,uzaktan da olsa seyreder,gülüşlerine gülüşlerimi katarım...
Ağlamaklı hallerin nedenini sorarım,gözyaşlarını siler,cebimdeki cevizlerimden uzatırım...
Bazen annelerini masa da bırakır onlarla oyuna dalarım...
Gelen çocuklar ortalığı katıp karıştırdı mı,kızsan ya diyen annelerine yapamam deyip,çocuklara hissettiklerimi anlatırım.

Büyük oğlanı okuldan almaya gittikçe gördüğüm iki kardeş vardı,diğer çocuklardan farklı,diğer çocuklardan hassas,diğer çocuklardan başka çocuklar...
Hikayelerini öğrendikten sonra,gördükçe daha da çok sevdim,ne kısa gelen pantolonlarının yerine bir yenisini alıp verebilirdim ne de bir başka şey...

Bu sabah oğlanı okula gönderdikten sonra,bir arkadaştan annelerinin numarasını alıp eve davet ettim,bir koşu evi toparladım,Makine pizza hamurunu yoğururken,dün
akşam üzeri haşladığım patateslerden salata yapmaya karar verip,portakallı cup kek çırpıp fırına verdim..
Hafta sonu küçük oğlanın doğum gününe gelen kardeşim evimin anahtarını da alıp götürünce öylece kalakaldım...

Oğlanı okuldan aldım,gelecek misafirim yanında arkadaşı ile gelince evde altı tane oğlan oluverdi,lakin ikisi benim için çok özeldi...
Önce çocukları aldım yemeğe,onlar kalkınca anneleri...
Anneleri arada başbaşa bırakıp,kaç yaşlarında olduklarını dahi bilmeyen,küçük yaşta annesiz kalan,üstüne birde havale geçirip pek çok insana göre farklı bu çocukları sevdim sevdim sevdim....
Kokulu çoraplarını hiç önemsemedim,oda öyle güzel güneş doluydu ki sadece camı biraz araladım...
Büyüğü ile araba sürdük,küçüğü ile balon oynadık...
En güzeli de,herzaman ki gibi uzaktan uzağa değil,göz göze gülüşlerine gülüşlerimi ekledim...

Allah'ım ben bu oğlanları çok sevdim,haklarında hayırlısını ver,kalplerinde ki deliğe bir çare,geçirdikleri havelenin izlerine bir şifa,etrafların da farklılıklarına değil,gözlerinin bakışındaki utangaçlıklarına,gülüşlerinin neşesine ram olacak insanlarla karşılaşmalarını nasip eyle...

9 yorum:

FADİŞ dedi ki...

Amin.

Sitare dedi ki...

Allahım sen büyüksün.çocuklar hep gülsün,hiç ağlamasın:(

tosbagalar dedi ki...

Allahım yardımcıları olsun. Ben de hiç dayanamam çocuklara

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Amiin. Allah senden razı olsun.

İlknur dedi ki...

Amin, Rabbim yar ve yardımcıları olsun.

ummucan dedi ki...

kimsesizler kimsesizi onları muhafaza eyler muhakkak ki çok sevap boynu bükük bir çocuğu gülümsetmek.
bizde yapalım hatırlattığın için de allah razı olsun

Adsız dedi ki...

bir süredir blogunuzu takip ediyorum çok guzel yazıyorsunuz çok tatlısınız..duanıza amin diyorum..hızır(as)ve musa(as) kıssasındaki gibi belki Allah ın murad ettiği bişeyler var bilemiyoruz perdeler ardında kimbilir neler var...

Sevgi dedi ki...

amin..