23 Aralık 2011 Cuma

Üçü bir arada!


Rüzgar ve yağmur,geçmişten kalan çocukluk hatıralarım...
Oğlanı her okula getirip götürüşümde,çocukken gördüklerimi yaşıyor gibiyim...
Eğer yaşarsam bir müddet daha,yaşadıklarımı görür gibi olacağım o defa...
Sonrasını pek bilemiyor insan aslında...


Akşamın bir vakti,düşünce aklıma sevdiklerim...
Yağmurun keyfin de,yol boyu sıralanan ışıkların seyrinde gidiverdik yanlarına...
Anne baba bir yana,
Halamları ve babannemi birarada görüverdim ya...


Akşamın bir vakti,çok güzel rüzgar esiyor,hadi yürüyelim diyen eş'e takılıp,
birimizin canı sıcak çilolata,birimizin canı melemen isteyince o vakit,
bir koşu çikolatacı,bir koşu market...
Pişen melemenin üzerinde çift sarılı yumurtalara ben mest...


Bugün yağmurda şemsiyem bozuluverdi,
Hiç okulda bekleyesim de yok,hadi yağmurda yürüyelim dedim oğlana...
Beraber pişirdiğimiz makarnaları,ev yoğurdumuzla tabaklara bölüştürüp,salonun orta yerinde piknik yaptık...
Ah yağmur,rüzgar,yürüyüşler...
Bugünü de tatlıya bağladık ya,teşekkürler...





10 yorum:

elif-kayra dedi ki...

ne iyi olmuş,
bende keşke şimdi oğlumla o keyfi yapabilsem :((

İlknur dedi ki...

Keyfiniz huzurunuz daim olsun inşallah :)

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

nefis görünüyor makarna.
hep böyle huzurlu olsun günleriniz

Elif Günaydın dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Elif Günaydın dedi ki...

Oh miss :) Allah Mutluluğunuzu daim eylesin ;)

nohut oda dedi ki...

yeni bir foto makinesinin kokusunu aldım sanki bu postta dogrumudur:)

nilerk dedi ki...

Huzur dolu bir anlatım çooook şükür diyesi geliyor insanın...

birdutmasali dedi ki...

Hayat böylesine huzur,
Böylesine sevgi olabiliyor istenilse !!
Ne güzel geldi bize de :))))

Hilal dedi ki...

seninle yaşadım sanki yaşadıklarını, ne içten bir yazı olmuş...sevgiyl

Nilgün Komar dedi ki...

tatlıya bağlanınca zaten unutulur her daim acıdan kalan izler;
insan hep arzu ettiğini bekler diler ve özler..
daha sı yaşanan hergünde dolu süprizler...