18 Kasım 2011 Cuma

neşeli haller...


Arkadaşla banka kuyruğundayız,üşümüş ellerini ellerimde ısıtırken,
telefonda konuşuyorum,şöyle bir önüme bakıp,on kişi var dedim,hiç saymadan...
Önümüzdeki teyze dönüp bana tam on kişi dedi,ben onbirinciyim!
Güldük...
Bankada işimizi hallettikten sonra,
gökyüzüne bakarken,uçan kuşlara hayat güzel dedim...
Hayattan zevk almak lazım,e kimse de vermiyor ki,biz alalım öyleyse deyip...
Arkadaşın kolunu koluma alıp,önümüzde ilerleyen onbir numaralı teyzeye,
onbir numara diye seslenerek merhabalaşıp,biraz havalardan bahsedip ayrıldık...
Eve varınca,arkadaşlığıma teşekkür eden arkadaşıma kendisini sevdiğimi söyleyip vedalaştık...
Elimde simidimle neşeli çocuklar gibi merdivenleri adımladım...

3 yorum:

birdutmasali dedi ki...

:)))
gezinmek böyle keyifli işte benim için..

ne de güzel bir resim !!
sevgiler- iyi tatiller.

neval dedi ki...

karamsar gözlerle,hislerle biz mi acaba zorlaştırıyoruz kendimize hayatı ?

Nilgün Komar dedi ki...

11 numaralı teyze'yide sizi de çok öptüm...