15 Kasım 2011 Salı

gönülden gönderilene...

Bunun altına yazılacak şey değildi ya,
Buraya da yazasım yoktu ya...
Bazısı içine kadar sokulmaya çalışır,çabalar ya bilirsin,
sonra kendi kendine açar arayı,
Bir bakarsın ki,seni taklit etmeye başlamış,şaşakalır ben gibi her insan herhalde...
Silkelenip kendime gelince,ne üzüldüm ardından,ne de koltuklarımı kabarttım,
Allah gönlüne göre versin herkesin...
Lakin ben ne seviyorsam,ne istiyorsam,ne geçiyorsa gönlümden...
en kızılacak yerde sabrımı seviyorum,ne seviyorsam onu istiyor,ona çabalıyorum...
''Bence sende gönlünü dinle,kimsenin gönlünün isteğine takılıp gitme...''
diyesim geliyor!

3 yorum:

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Fazla yakınlaşandan, canım cicim diyenden korkmuşumdur hep. Vardır hesabı derim...Ve allah gösterir de bana, yanıltmaz :)

Şaşırmadım Fosim. Üretiyorsun ki taklit ediliyorsun.

Fosi dedi ki...

Dilek öyle bişi ki,yaptığım değil sadece,haytımı taklit ediyor.
Garip!
Ne alırsam alıyor,nereye gitmek istiyorsam gidiyor...
Bizim buluşmanın üzerine kar yağmadı dimi?

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Böyle insanlar karakteri oturmayan şahıslar. Ne istediğini bilmeyen, kendine güvenmeyen insanlar. Zevklerinden bile bihaberler. Taklitçiliği hayat tarzı zannedenlerden