23 Kasım 2011 Çarşamba

bizim evin halleri :)


Fosi üç gündür yoğunluk stresinden kah karın ağrısı,kah bir baş ağrısı çekip duruyor!
Hayat geçip gidiyor ya,
telaşlı çok,kalbi küt küt,bir yandan da olabildiğine sakin işte...
Baktı ki öyle de yetişiyor,böylede...
Bugün bi dolu yoğunluk var yine...
Lakin öğleden sonra deyip,geçirip kurabiye canavarlı  pijamasını üzerine,patatesli omlet yapıp koymuş masaya,
süpürge yolun ortasındaymış ya,atlayıp üzerinden çağırmış küçük oğlanı mutfağa,
onun oturduğu sandalyenin yanına çekip sandalyesini,
ne güsel göslerin var demiş miskin sid edasıyla...
Tabaksız çatalsız,lokma lokma ekmeklerle bir bana bir sana yapıvermiş anne oğul...
Küçük oğlan annesine sürpriz yaparak tuvalete oturmuş bir de,kendisine söz verilen balık alınmaya gidilecekmiş bugün abiyi okuldan aldıktan sonra...
Ben diyim size seçmesi çok uzun sürecek gibi bu balıkları,fosi bişi oldu olacak pür dikkat tutacak balıkları...
Büyük oğlan ev yolunda parka gidelim diyecek,küçük oğlan bunu duyunca yan yan bakacak annesine cilveli bakışlarıyla...
Fosi biraz da parkta eğlenip evin yolunu tutunca başlayacak telaşeli koşturmalara...
Olsun ya!

6 yorum:

elif-kayra dedi ki...

negüzel işte olsun çocuklar mutlu olsun

kedicibasi dedi ki...

kediniz çok şirin bana mirnav'ı hatırlattı:(benim balığım var ama kedim yok:(Ben de otursam sözgelimi biryerlerle alırmı ki eşimde bana bir kedi hediye:)))Sevgiler

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

2 çocuklu haller çok güzel :)

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Telaşeli ve güzel :) Çocuklar mutlu biz mutlu

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Telaşeli ve güzel :) Çocuklar mutlu biz mutlu

İkiz Annesi dedi ki...

Huzur okudum satır aralarında koşturmacalı ama huzurlu:)