2 Ekim 2011 Pazar

yaş 25!


Ağlayasım var yahu!
Tutuyorum kendimi,lakin ellerimle değil...
İnsanın elinden gelen var,gelmeyen varmış işte...
Yaş 25,kocaman olmuş gibi hissetmiyorum nedense,her yaş gibi işte,
geldi gidecek...
Lakin,sevilmek çok güzel,
Küçük çocuk gibi,gizliden bir doğum günü hazırlığı,mum dolu pasta,kocaman gülen gözlerle karşılanmak ve buna layık görülmek güzel...
Gecenin bir vakti,sıcak çikolata yemeğe gitmek güzel,salıncakta sallanmak güzel...
Dedim ya yaş 25,kocaman olmuş gibi hissetmiyorum nedense,her yaş gibi işte,
geldi gidecek...
Lakin içini tıka basa güzelliklerle doldurmak gerek...
25'in ilk gününden başladım işte,devamı gelecek!

19 yorum:

lolipu dedi ki...

ne güzel yaş 25:)) nice yaşlara:))

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Ben de heyecanlandım okuyunca:) 25`li yaşlarımı düşündüm, üniversite bitmiş, çalışmaya başlamış, bekar ve hayatın keyfini sürerken:)))
Nice yıllara!

nohut oda dedi ki...

yaa fosi 25 e aglanırmı hiç ..
ben ve benım gibiler ne yapsın :)

tekrar nice yaslara madem öyle 28 de de gorusmek uzere:))

Limon çiçekleri dedi ki...

İyiki doğdun,iyiki varsın anım...

içimizdeki karnaval dedi ki...

en sevdiğim yaşım 25 olmuştu.tüm yıl şarkı söylemiştim.İyi ki doğdum gördün mü bak 25 oldum diye...
En güzel çağındasın inşallah hayat hep yüzüne güler ...İyi ki doğmuşsun ve iyi ki seni tanımışız canım :)

İkiz Annesi dedi ki...

Canım doğum günün kutlu olsun mutlu , huzurlu olsun yeni yaşın:)

neval dedi ki...

pek özendim 25 yaşa .ahh ahh

Banuca dedi ki...

Fosicik, 25 yaş zaten kocaman değil ki :)) Bak ben 55 teyim, hala kocaman olamadım, bu gidişle de hiç olamayacağım zaten :))
Nice 25 lere, sağlıkla, huzurla tatlım :)

leyya dedi ki...

hayırlı yaşlara:)

memolininannesi dedi ki...

yaş 50 olucak 60 olucak dur baklaım ne aglaması....
daha coook guzel bır omur var onumde gezılecek tozulacak..cocukların muruvvetı gorulecek...
mezunıyetlerınde aglanıcak...
kız ıztenıcek..
daha dur sen..

ozlems.corner dedi ki...

En güzel yaş,tadını çıkar canım yıllar çok çabuk geçiyor,nice güzel yaşlara...

FADİŞ dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun, ne güzeel yaş, benim evlendiğim yaş ve yeni başlangışlar yaptığım güzel bir yaş idi. Size de güzel bir 25 yaş dilerim:)

Fosi dedi ki...

teşekkürler lolipu :)

semi'nin mutlu elleri,hoşgeldin,çok teşekkür ederim,
herkes aynı yaşta ne farklı birbirinden diye düşünüverdim!

nohut oda,
28 den önce buluşuruz diye tahmin ediyorum :)


Limon çiçekleri,teşekkür ederim :)

Fosi dedi ki...

içimizdeki karnaval,içime bir karnaval havası yayıverdin,teşekkür ederim :)

ikiz annesi,teşekkür ederiiiimm :)

neval;her yaş gibi işte,yaşının keyfine bak :)

Fosi dedi ki...

Banuca,desem ki sadece seviyorum seni,sağolasın,var olasın,sen anla gerisini...

Fosi dedi ki...

leyya;inşallah :)

memolinin annesi;çok işimiz varmış yahu hakkaten de!
:) inş. yaşarız da hayırlısı ile,hakkıyla...


özlems.corner;hoşgeldin,yıllar çok çabuk geçiyor...
aynen öyle,hep beraber,keyifle,sağlıkla,geçiririz ömrümüzü inş.

Fadiş;teşekkür ederim,güzel başlangıçlarımız daim olsun inş.

ada ve deniz dedi ki...

nice yaşlara:)) sonrası daha da güzel Fosi bence....

MerveLi Tatlar dedi ki...

nice nice mutlu saglıklı yaşlara 25 yasın tadnı cıkartmalısın bence

Elif Günaydın dedi ki...

25 yaşıma geldiğimdesenin gibi olacağımı bilemek güzel, okul yolunda belkide yanımda bir minik daha :) Erkenden anne olmak çok güzel..Sevdiklerin nice yaşlara dilerim ;)