12 Ekim 2011 Çarşamba

Niyet,ümit...


Ben bu dünyada hiç bir şey bırakmak istemiyorum!
Ne binalar,ne arabalar,ne bankada para...
Öyle geçiyor içimden,
Boşa gelmedim ya dünyaya,ömür,geçmişe bakınca kısacık gibi gelse de,
yaşarken çok uzun aslında...
Bak hala gün bitmedi dışarda....
Ne zaman gideceğime dair hiç bir fikrim yok,belki bir akşam,belki çok yaşlanınca...
Yaşadığım kadarıyla,yanımda götürebileceklerim için yaşamaya çalışıyorum!


Hayat karmaşık bir masal gibi geliyor bana,bugün mesela;bi dünya iş yığıyor önüme,kapım çalıyor ki,kedi varmış sokakta,yaralı...
Sevgim olmasa banane!
Veteriner bulamıyorum...
Param olsa ne çare!
İnternetten kaymakamlığı arayıp,ordan oraya yönlenip,haritadan sokak isimlerini kesiştirip köşeyi kesinleştirerek görevlilere ilettik...
Sonrasında arandım,haber güzel,dünyalık işlerim kaldı,yemeğimin dibi tuttu,olsun...


Küçükken öyle severdim ki ailemi,hep beraber,aynı evde,aynı bahçede,beraber uyanalım sabahlara isterdim...
Arada kalmaya geldiklerinde babaannem,halamlar,sabah namazından sonra uyumaz,güneş doğana dek sohbet ederdik...
Büyüdükçe birlikte yaşamanın ne kadar ulaşılmaz olduğunu anladıkça,hayallerim daha da uzaklara yayıldı,taa sonsuza...
Taa Cennete...


İnsan neyi beklerse sonunda o da onu bekler?
Günde beş vakit beklediğim sesin yolu,inşallah o yoldan geçer...

10 yorum:

defne kurabiye&nani'nin günlüğü dedi ki...

canım yazından anladığım kadar namaz kılıcaksın...Allah daim ettin...İlk zamanlar zor oluyor.Zaman sonra kılmayınca huzursuz oluyorsun.Bu bizim borcumuz kılmak zorundayız.Allah içine huzur versin...sevgiler

Fosi dedi ki...

defne kurabiye;
hoşgeldin,
tam olarak öyle değil aslında,
niyetim cennet,ümidim namaz...
kılıyorum da elhamdülillah..

Şenay- Doğam dedi ki...

Şükürler olsun..
Babamın vefatı ile bende başladım namaza..babanın vefatınımı bekledın dıyeceksın belkı..

Belkı.. bır seyın "dank " etmesı lazımdı... acı oldu ama..sebep babamın vefatı oldu..

allah hepımızı cennet bahcelerın de bulusmayı nasıp etsın..

neval dedi ki...

sohbet gibi bir yazı olmuş,elinize sağlık

nohut oda dedi ki...

:) amin cnm duana...

İlknur dedi ki...

Çok hoş bir yazı olmuş. Amin diyorum bende yürekten :)

Fosi dedi ki...

Şenaycım,bilmek yetmiyor bazen,dediğin gibi dank etmesi gerekiyor...
Maşallah şükrüne,amin duana..

Fosi dedi ki...

neval;
teşekkür ederim,

Fosi dedi ki...

nohut oda;
:)

Fosi dedi ki...

İlknur,
teşekkür ederim,