13 Ekim 2011 Perşembe

tarih!

Sorular,sorular,sorular!
Neyi neye uydurmuştum,orasını çıkarıp ne koymuştum hallerinde kafam...
Çocuklara savaşsız bir geçmiş,dünya,devlet anlatmak zor!
Oysa dedim,o büyük ülkenin oğlu,diğer ülkenin kızı ile evlenseymiş ya,
yeni bir ülke verilseymiş onlara mesela,
çocukları oldukça illere kadar ilerlerdik,ilçeler,mahalleler,eyaletler...
Kavgasız,gürültüsüz,çekişmesiz,geçseydi ya hayat,lütfen diyerekten hallolsaydı ya tüm işler...
Ah tadından yenmezdi tarih,aşklar,çoluk çocuklar...
Bir ülkede hala,bir ülkede amca,teyze ve dayılar,vizesiz gez dolaş...

5 yorum:

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

sanırım o zaman en nefret ettiğim ders olmaktan çıkardı tarih :)

içimizdeki karnaval dedi ki...

masallar bile savaşlar üzerine kurulu..Hep bir savaş var ya ailelere karşı ya cadılara karşı yada krallara karşı..
Mutlu masallar istiyorum oğluma mesala aslanın ormanın kralı olmadığı gibi :((

Şenay- Doğam dedi ki...

Okudum ,hüzünlendim..hayal ettim..tertemiz bir dünya da yaşamayı...

Şenay- Doğam dedi ki...

Okudum ,hüzünlendim..hayal ettim..tertemiz bir dünya da yaşamayı...

Hilal dedi ki...

ütopik de olsa, ne güzeldi düşünmesi bile...