4 Ağustos 2011 Perşembe

rengarenk!

Çocuklarla oynamak ne güzeldir,
bol neşe,bol kahkaha,bol gıdık :)

Meyveler rengarenk ne güzeldir...

şekil şekil,renk renk,tat tat,ne farklı...

iki kardeş bir anne baba birbirine çekmiş sevdikleri...
İkisi kavun sever,ikisi karpuz,
ikisi tavuk sever,ikisi et,
ikisi haşlanmış yumurta sever,ikisi tavada,
bu liste uzar gider...

Bir ona bir buna herkes birbirini yedirir bir masa etrafında...

Oğlanlar ne yaparsa yapsın,

bu anne mızmızlıkları ortadan kaldırma telaşında...

14 yorum:

yemyeşildeniz dedi ki...

çok güzel olmuş karpuz ve kavunlar öyle şekilli şekilli :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

ne masumlar, maşallah :)
ah canımın çektikleri akşama çoğalıyor ;)

Fosi dedi ki...

yemyeşil hoşgeldin,
senin orasıda bebişli,maşallah,hayırlı ve sağlıklı olur inş.
bizde pek sevdik lakin oğlanların yemesi ile yetindik şimdilik :)

Fosi dedi ki...

Bahar,
bugün aklıma geldin mutfakta,hatta bu şekilleri hazırladığım sırada :)
akşama misafir var lakin beöyle bir tabak hazırlamayı düşünüyorum iftara,
sana da şimdiden afiyet ola...
bir mani havası seziyorum kendimde,
ramazandanmıdır ki;
Hay Allah :)

memolininannesi dedi ki...

cok cıcı olmuslar. daa tadına bıle bakmadan ben bunu yemem dıyen mınıkler ıcın belkı seklı cazıp gelır. tesekkurler ..

nohut oda dedi ki...

bende yapacagım cok cici olus ama kalıp ok de dıger alet nedır fosicim

taha´s mama dedi ki...

bende yapicam bendeee:))nohut oda o alet sanirim kabak dolmasi yaparken kabagi oydugumuz alet.yani kanimca:))))))))

kirazzade dedi ki...

bana da dolmalık biber oyacagı gibi geldi :) değilse de, dolmabiber oyacağıyla da olur, hem de tırtıklı olur :)

ada ve deniz dedi ki...

süper bir fikir:))

içimizdeki karnaval dedi ki...

Çok eğlenceliymiş , özendim onlara.
Ben de meyvelerimi öyle ssüsleyeceğim :))
Çocuk olmak ne güzel di bir zamanlar ,şimdi büyüdük çocuklara özenir olduk :)

Sevgi dedi ki...

çok şeker olmuş bunlar ya.. bizimki henüz yiyemez.. ama notlar arasına alındı..

Fosi dedi ki...

Gülcan,kabak,patlıcan oyacağı olarak bulabilirsin,ben yaş pasta süslemesinde tekerlek yapmak için almıştım yani,kullanım alanı geniş bir ürün :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Fosi sayende iftar'da bolca kavun ve karpuz yedim :) Eminim misafirlerin memnun ayrılmışlardır masandan, afiyet, bal-şeker olsun ;)

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

süper fikirmiş. ben çok beğendim çiçek açan kavun karpuzu