4 Ağustos 2011 Perşembe

arkadaş!


Arkadaş,
bi tane bi tanecik vardı bende,
yada diyoruz ya hani iş işten geçtikten sonra öyle sanmışım diye,
hah işte ondan...
Kendime sakladığımı anlattığım tek insan,beraber sabahladığım ilk ve tek insan,
kendimce çok önemli anlamlar yüklediğim insan...
Kendince birleştirdiği parçalarları önüme atıp çekip giden insan...
Yanında hakikaten keyif aldığım,dudaklarından çıkan her kelimeyi duymaya sabırsızlandığım,şaşırınca yaa diyişini bile sevdiğim,
hani şu güzelim yeşil gözlerini devirişi bile gelmiyormu şimdi gözümün önüne,
neyse...
Ne zaman yalnız kalsam,ne zaman çok mutlu olsan,ne zaman aklıma düşmüşse her ne haldeysem,
telefonun rehberinde 'canan' ismine gelene dek teker teker es geçerdim tüm isimleri...
Adını her gördüğümde muzipçe gülerdim bırakılıp gidilişimden önceye dek...
Lakin ben hiç bir şey bilmem kendimi bildiğim kadar,
inanırdım ki oda tanır beni,
Hani insandır yapar dersin ya bazen,
ben kendime hiç konduramam onu...
Ben kendimi biliyorum Canan,
sen de beni biliyorsun sanırdım,
bu yanılgımı üzen beni,
yoksa gidişin mi,
kalp atışlarımı duyuyor gibiyim...

Kimseyi senin kadar sevmeyeceğimi biliyorum,
Kendince birleştirdiğin parçalardan biri dahi ben değilim!
Hoşçakal sanılgılarım,
yanılgılarım,
seni ben sanışlarım,
hoşçakal Cananım,
seninle gelecek hayallerim,
hiç gelemeden hoşçakalın,
hoşçakal...

12 yorum:

eylulguzeli dedi ki...

deme öyle ya :( noldu?

Nilgün Komar dedi ki...

:((

Hilal dedi ki...

aman dostluklar bitmesin :(

muko dedi ki...

düzelir inşşş:(

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

insanı dostun attığı gül yaralarmış ya. bence tekrar eskisi gibi olması zor. yeri de dolmaz. şahsen ben dolduramadım. hala eksiktir dost tarafım

YETENEK-SİZİN dedi ki...

:((((

nghnca dedi ki...

benim kendimde gördüğüm,bu arkadaşa,dosta,eşe yüklediğimiz anlamlar,yani üzüntülüyken ya da mutluyken koşulan ilk yer,onunla gelecek hayaller,onda kendimizi buluşlarımız başka bir tanımı çağrıştırıyor,biraz ağır ama ilah,kelimenin anlamı bu,biz bilmeden kalbimizin çoğu yerini ''bir''ine tahsis edivermiş oluyoruz.Ve En büyük BİR,bir sarsıntıyla sarsıyor, ya da ayırıyor,ya da hayla kırıklığına uğratıyor ki,durup kontrol edelim,kimdi dost...Beni vuran hadis:
Aranızdan bir dost tutacak olsaydım ebubekri tutardım...
ebubekir ki,dostun hasıydı,ama dost tutulmadı,tek dost Allah,arkadaş?inşallah,ahirete yoldaş,hayrı tavsiye eden,hevadan alıkoyan,Allah için sevilen..Allah nasip etsin..Arkadaşlığının rıza çerçevesinde düzelsin inşallah...

ilk yorum için hayli uzun oldu:)

Fosi dedi ki...

hoşgeldin Eylülgüzeli,oldu bişiler işte...

Fosi dedi ki...

Nilgün özlemişim,saçlar hoş olmuş...

Hilalcim hayırlısı olsun ne diyeyim,bitimişse bitmiştir,her bitiş yeni bir başlangıçtır...

Mukocum,düzelecek şeyler vardır hayatta lakin bunca zamandır beni tanımayan biri ile dost olarak devam edilebilir mi?

Fosi dedi ki...

Nilhan,aynen yazdığın gibi,çok iyi anlıyorum seni...

Fosi dedi ki...

nghnca,
hoşgeldin,
ne demek istediğini anlıyorum ki elhamdülillah o anlamda bir durum yok,
uyarın için teşekkür ederim.

Bahar YORGUN dedi ki...

cancağızım; bazen istemesek te kayıp gidiyor işte insanın ellerinden gitmesini istemedikleri. Yazını gündüz okudum ve gündüzden beri dilime İbrahim Sadri'nin "Sabri Abi" şiirinden bazı dizeler takıldı.