10 Ağustos 2011 Çarşamba

Nanomatik Sahtekarlığı!


19.07.2011 tarihinde NANOMATİK Yıkama topunun resmi web sitesinden bu yıkama topundan bir adet şipariş verdim ve ürünü satın aldım.
Siparişimden iki gün sonra yani 21.07.2011 perşembe günü ürün elime ulaştı. Cuma günü ürünü denemek üzere, kullanım kıavuzunda belirtilen şekilde birkaç parça, fazla kirli olmayan renkli çamaşırı, tarif edilen şekilde yıkama esnasında 1 saat yıkama suyunda bekleterek, (söz konusu topun bu şekilde daha iyi performans gösterdiği belirtiliyor) yıkadım.
Sonuç, tam bir fiyasko oldu. Öyle ki yıkama bittikten sonra çamaşırı makineden çıkarttığımda, maalesef hiç temizlenmediği gibi, kokularının da birbirine karıştığını gördüm.

Daha sonra topu söylenilen şekilde tam olarak kuruduktan sonra ertesi gün birkaç parça çamaşırda yine söylenilen biçinmde yıkayarak, birkez daha denedim. Sonuç yine aynı.
Bence maalesef ürünün tanıtmında ve web sitesinde anlatılanların yüzde 10'u bile gerçekçi değil. 25.07.2011 Pazartesi günü, şikayetlerimi dile getirmek üzere firmanın web sitesinde belirtildiği gibi telefon numaramı bıraktım.
Ancak  dönüş olmadı.İki gün sonra tekrar aradım,ürünü kullanmaya devam etmemi ve sekiz yıkama garantili olduğunu,söylediler.On yıkama sonucunda herhangi bir değişiklik olmadığından 9.08.20011 tarihinde aradığımda ise,temizliğin göreceli bir kavram olduğu gibi cümleler akabinde kullanılmış ürünü kesinlikle geri almayacaklarını,daha sonra bana geri dönüş yapacaklarını söylediler.
Bana nasıl bir açıklama yapacaklar, ürünü geri alacaklar mı bilemiyorum.
Ancak insanların benim gibi bu ürünün reklamlarına inanmamaları için tecrubemi paylaşmak istedim.

19 yorum:

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Ürünü hiç duymamıştım. Sen dedikten sonra sitelerine girip baktım. Ucuz bişey de değilmiş. Ordaki görüşler kısmına yorumunu bırak dicem ama yayınlanacağını bile sanmıyorum. Temizlik göreceli bir kavram işte neden kabul etmiyorsun :)

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Fosim ben de bu reklamı izlerken kafamda soru işareti oluştu. Nasıl olcak bu iş diye? Açıklığa kavuşmuş oldu kafamdaki soru işareti :(( Tatsız bir durum. Ucuz da değil!

ANTİGONE dedi ki...

benim de hiç aklıma yatmıyordu bu tarz ürünler zaten. başına gelene üzüldüm canım. paylaştığın için sağol..

Nilgün Komar dedi ki...

geçmiş olsun... zira bu top o kadar iyi temizliyor olsaydı deteryan firmaları bu konuda boş durmazlardı diye düşünüyorum..

sesiber dedi ki...

Bana da inandırıcı gelmiyordu, teşekkürler uyarın için.

mine dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
mine dedi ki...

Senelerce önce mıknatıslı top almıştım.Suyun sertlik derecesini düşürerek (içinde mıknatıs var kireç iyonlarını itiyor)az deterjan az yumuşatıcı ve kireç önleyici hiç kullanmadan çamaşır yıkayıp çamaşır makinamda kireçlenmeden yıllarca kullandım.Son 3 yıldır çamaşır makinalarında sıkma programı manyetik alanla sağlandığı ve bu topta mıknatıslı olup manyetik alanı bozduğu için kullanamadım. Buna benzer toplar koçtaşta çifti 39 tl den satılıyordu.Ne tuttururlarsa ama temizlik göreceli kavram değildir leke çıkmış mı koku var mı anlamak için özel algılara kavramlara ihtiyaç yok ,herkeste olan göz ve burun yeter ya temizdir ya değildir

Teşekkürler uyarın için

tuba can dedi ki...

bilgilendirdiğin için çok teşekkür ederim merak ediyordum almayı düşünüyrdum anında vazgeçtim ve almak isteyen arkadaşlarıma anlatıcam senin başına gelenleri tekrar teşekkürler

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Öncelikle geçmiş olsun..
İnş. ücreti geri alabilirsiniz..
Eşim reklamları her gördüğünde alalım mı diyordu ben bu tarz ürünlerin hep kandırmaca olduğundan bahsediyordum..
Olur mu olmazmı sohbetine başlıyorduk..
Bloga taşımanız çok iyi olmui bu konuyu
hayırlı iftarlar

bahar006 dedi ki...

Firmadan ürün bedelinin iadesini talep et, olumsuz yanıt verirlerse tüketici hakem heyetine başvur, mutlaka alırsın.

maviii dedi ki...

merhaba fosi bende üzüldüm ama baharın dedigi gibi yapın hakkınız arayın

eflatunkedi-nisa ercan dedi ki...

Merhaba değerli bayanlar,
fosi ile tivitlestik ama bu postu okuyanlarında bilmesini istedim. Aldığınız bu manyetik toplar detarjansız, yumuşatıcısız çok güzel temizliyor da olabilir. Etrafımda memnun olduğunu söyleyenlerde var.

Ancak konu bu nanomatiklerin ne kadar korkunç oldukları. Kullandığımız detarjanları bile yeniden gözden geçirmemiz gerekli o kadar kanserojen tetikleyici kıyafetlerimiz oluyor ki her detarjanlı yıkamanın sonunda :(

Deterjansız yıkama yapan bu nanomatikler nasıl temizlemeye çalışıyor dersiniz? Suyun genetiğini değiştirerek! Ekolojik sisteme nasıl yanlış bir müdahele var. Nanoteknoloji bunun üzerine kurulu zaten. Leke tutmaz nanokıyafetler üzerimize giydiğmizde vücudumuzun bağışıklığı olmayan zehirli nanozerreleri hücrelerimizle buluşturuyor!
Hücrelerimizin yapısının değişmesi ne demek!
Birçok üniversite çeşitli alanlarda (nanokıyafetler, nanoteknoloji tedavi yöntemleri, nanoteknoloji elektonik ürünler..vb) yaptığı araştırmalarda ne kadar zararları olduğunu vurguluyor. En korkuncu da beyindeki kan duvarlarını yıkması. Çok dikkatli olmak, bilinçli yaklaşmak gerekir.

http://www.iyilikguzellik.com/haber.php?haber_id=148

Yiyeceklerimizden, giyeceklerimize, kullandığımız temizlik ürünlerine ekolojik sistemle uyumlu, doğal olanları araştırıp tercih etmemizi dilerim.

Herkese sevgiler
Nisa

iffetin günlüğü dedi ki...

Eşime reklam maili gelmiş almayı düşünüyordu bense şüpheyle yaklaşırım bu tür şeylere..bilgilendirdiğin için teşekkürler

Fosi dedi ki...

Nilhan,en çokda temizlik göreceli bir kavram cümlesi nahoş,
zira temizlik göreceli değil her gözü burnu olan insanın,görüntüsünden kokusundan anlayacağı bir kavram.

Fosi dedi ki...

Dilekcim,biz hepimiz alerjiğiz,
büyük oğlan ve ben tıkanan,küçük oğlan ve baba kaşınan türden,
granül sabunlar temiz yıkıyor ama düşük sıcaklıkta erimiyor,
bende sabun rendelemeye alternatif birşeyler arıyordum ki,bu ürün tam da aradığım şey gibi karşıma çıkıverdi lakin tatsız bir tecrübe oldu.
Klasikten şaşmamak lazım galiba!

Benden Mütevellit dedi ki...

biz de almayı düşünüyorduk ama içim rhatsızdı yine de ..teşekkürler uyarınız için..:)

Adsız dedi ki...

Deterjanlar ve hatta çamaşır suları bile bazen lekeleri çıkartamıyor. Şekilsiz şemalsiz bir topun bunu başarması zaten beklenebilir bir durum değil.

Adsız dedi ki...

biz de aldık fakat hiç kullanışlı değil tam bir fiyasko.biz ikbal gülpınarın reklam yapışına inandık siz de inanıp paranızı boşa harcamayın

Adsız dedi ki...

kapıya gelip hediye çıkıyor çıkınca 50 tl ödüyorsunuz isterseniz bu hediye mutfak robotu, ütü,ve küçük altınla değişiyor,sunuz diyorlar ,çatma çin malı saati ertesi gün diğer hediyeleri getirip değişmek şöyle dursun gelmiyorlar muhatap olacağın bir tl da çıkmıyor kullanılmayan bir numara veriyorlar kapınıza gelen hiçbir satıcıya inanmayın ,dedarjan faprikaları batardı öyle bir mucize top yokturr