7 Ekim 2010 Perşembe

dinle...




Hafiften bir flüt sesiyle karışık çocuk kahkahaları kulağımda...
Biri karnından,diğeri ayaklarının altından gıdıklanan iki çocuk bir baba odada...
Büyük oğlan koşturuyor orta sehpanın etrafında,
küçük oğlan hayret nidaları atıyor uluorta...

Mutluluk içimde yine,
hiç nedensiz ve her nedenle sırıtıyorum keyifle...
Camlar kapalı,
kendi dünyamız da,kendi sıcaklığımız da,kendi sesimiz de bir akşam daha geçiyor usulca...

Hafiften bir flüt sesiyle karışık çocuk kahkahaları kulağımda
yağmur da cama vurarak eşlik ediyor bize damla damla...

10 yorum:

sümeyye dedi ki...

hep daim olsun.. en kötüsü bu olsun :) çok şükür

halimece tasarimlar dedi ki...

yüreğine sağlık arkadaşım

sevimlihayat dedi ki...

özledim seni yarın bişiler yapalım ya hava kapalı olunca bende daralıyorum

celebi74 dedi ki...

süper

Her bebek bir melek.. dedi ki...

ne hos bir tasvir yapmissiniz,soguk odada icim isindi birden...mutlugunuz daim olsun..

ebrualtin dedi ki...

Kaleminize ve yüreğinize sağlık, çok güzel bir tasvir olmuş... Sevgiler,

Fosi dedi ki...

sümeyye;amin,sağolasın...
ay ben seni tebrik etmdim sen kıdemlendin!
uğrayayım ben bi sana :)

Fosi dedi ki...

halimce;teşekkür ederim,hoş geldin...



sevimli hayat;
önümüzdeki günler de bu ikea gezisini konuşalım tekrar :)


celebicim;teşekkür ederim canım,iyiki varsın,seni burada görmek çok hoş,

Fosi dedi ki...

Her bebek bir melek;
ne hoş bir isim bu böyle,sen de hoşgeldin,ne iyi ettin,ben de senj tanımış oldum,içinin ısınmasına sevindim,sizizde mutluluğunuz daim olsun,görüşmek üzere...

Fosi dedi ki...

ebru altın,hoş geldin,çok teşekkür ederim,
görüşmek üzere...