15 Eylül 2010 Çarşamba

can sıkıntısı & ekmek...

Bu sabah,
tuhaf,neşesiz sanki biraz...
annem istanbul'dan gitti,belki ondan...
Öğlen,
çokça sinirli,ağlamaklı...
tesisatçı banyomu mahvetti,belki ondan...
Bu akşam,
canım sıkkın...
beklediklerim gelmedi,belki ondan...
çocukken,annem yoksa evde,
canım sıkılmışsa,çamaşır yıkardım bol köpüklü...

büyüyünce biraz,sinirliyken biraz da,
hamur yağururdum,yumruk yumruk...

Bugün...
biraz can sıkıntısı,biraz sinir,biraz ağlamaklı hallerim....
Lavanta kokulu hacı şakir granüllerim vardı bir kavanozda...
bol köpükle yıkadım,sıktım,silkeledim,astım...
hoşuma gitti,eskisi gibi...Mutfağa girdim,hamur yağurdum...
ekmek yaptım,
hoşuma gitti,eskisi gibi...
Minik kaselere bal,çilek ve kayısı reçeli koydum,rengarenk...
ekmeği minik minik dilimledim,mis gibi...
üçümüz bir masanın etrafında...
sürdük,kokladık,yedik,güldük,eğlendik,yapış yapış olduk,temizlendik...
neşem yerine geldi,
çocukluğumdaki gibi...

7 yorum:

karabidikim dedi ki...

Ne güzel yazmışsın öyle sonuçta mutlu olman çok güzel...

sevim dedi ki...

hafta sonu gelsem dahada artarmı neşen
anneciğin gelecek çok yakında nasılsa ama o tesisatçıya bir çözümüm yok rastlarsam hırlarım ona anca:))))))

LiLa dedi ki...

Önce hüzün sonra neşe...Geçişler çok güzel.Sonunda da üretim var..Ve çocuklarının hatırlayacağı mis gibi ekmek ve reçel tadı ile tertemiz kokan sabun kokusu...Annelerini özlediklerinde bu kokular da onlara iyi gelecek.

neduk dedi ki...

Evet budur. Ortalığı sıkıntıya boğmamak için en güzelini yapmışsınız. Herkes yapamaz. Güçlü karakter gerekir. Sevgiler.

celebi74 dedi ki...

harikasın sen her zamanki gibi.. o ekmeklerin bir kenarından ısırırım bennn :)

Antigone dedi ki...

bir can sıkıntısından ne güzellikler çıkmış bak ;D

Ozge Sipahioğlu dedi ki...

cok sıcak ve samımı olmusss yazın.nesen hıc eksılmesınnn