22 Eylül 2010 Çarşamba

başıma gelenler...

Bugün hep geçtiğim o yerde,
her geçtiğimden farklı olarak,geçmeden oturdum bir müddet...
Ne çok insanız...
ne çok güleryüzsüz,
ne çok telaşlı...
ne çok keyifsiz...
ne çok şikayetçi...
Sanki her şey bizim başımıza gelir,
sanki tüm olumsuzluklar bizi bulur dimi...
Arada güzel şeyler olsa da,
çok küçük gelir bize,
Teşekkür etmeyiz hiç,
Şükretmeyi bilmeyiz...
Hep büyük şeyler bekleriz hayattan...
Bir de tersinden baksak şöyle hayata!
Bugün hep geçtiğim o yerden,geçmeden oturdum biraz...

Yüzü asık bir teyze oturdu yanıma,hiç konuşmadık,hiç gülümsemedik,hiç bakışmadık...

Kuşlara bakınırken öylesine,
bir teyze gülümsedi,gülen gözleriyle,ben de ona gülümsedim...

Bir baba kız geçti yanımdan,okulda olanları anlatan...
Sonra bir babaane torun,eczane arayan...

Sanki...
yıllar önce lisede ki ben oldum birden,ne oldu ne bitti babasına anlatan,geçmişi özledim,babamı özledim,aradım...

Sanki...
Babaannem di o eczane arayan,hani ağrıyor ya dizleri,üstelik hava da kapalıyken çok daha fazla...
Aradım,ne çok özlemişim sesini...
dizleri ağrımaya başlamış yine,uyayamamış bütün gece...
Yine de,iyiyim diyor,şükrederek haline...

Geçmişin artık çok uzakta kalsa da hep içimde saklandığını,
Geleceğin çok uzak gibi dursa da,yanı başımda beklediğini biliyorum...
Başımdan geçenler...
Başıma geleceklerle...
olumlu düşünerek
tebessüm ederek
şükretmeyi bilerek
Ben bugünü yaşamaya çalışıyorum...

8 yorum:

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

ne çok haklısın canım
bir gülsek karşımızdakine ne çok şey değişecek.

yaseminkale dedi ki...

çok şükür fosimmm...

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Çevremizdeki iyilikleri de kötülükleri de hayal kırıklıklarını da kendimizde aramak gerek. Neysek onu görüyoruz yaşamda. Tebessüm edersek hayata o da bir yerden güldürüyor yüzleri :) Güzel bir bakış arkadaşım.

Filiz dedi ki...

merhaba,ne kadar içten yazmışsınız sıcacık..yazdıklarınıza tamamen katılıyorum.her halimize şükretmek,anın tadını çıkarmak gerekiyor.blogunuzu yeni keşfettim,takibe aldım:)bana da beklerim..
sevgiler

Emel Boran Kaya dedi ki...

çok guzel yazi:)

celebi74 dedi ki...

güzel sölerinle güzel çantaya bayıldım.. ÇOK BEĞENDİMMMM

banuca dedi ki...

Bir tebessüm... Var ya, tüm kapıları açmaya yeter, çünkü bir tebessüm kalbin anahtarıdır...Yaşam acısıyla, tatlısıyla sürüp gidiyor, geride kalanlar anılardan ibaret, yaşadığımız her an aslında çok değerli, her anı bilinçli olarak, yaşamın farkına vararak, içine sindirerek yaşamak gerek, ve şükretmek, nefes alabildiğimiz için...
Çanta çok şiriiiiin:)

GÖNÜL dedi ki...

yazın çok güzel çantada çok şirin