29 Eylül 2010 Çarşamba

24.yaş gününde kül kedisi...

Bir masal anlatasım var uzun uzadıya...
Masalın orta yerine kensdimi oturtasım var...
bugüne kadar geldiklerimi binbir şevkle anlatasım var,
akşam okul çıkışı yağmursa ıslanıp koştururken sesli sesli söylediğim o şarkıyı söyleyesim var...
telaşelerim,heyacanlarım,dualarım...
çocukluk hatıralarım,çocuklarımla yaşadıklarım var...
geçmişimden geleceğime hep yanım da,en içimde saklayacaklarım var...
Bir masal anlatasım var uzun uzasdıya...
Masalın orta yerine kendimi oturtasım var...
12 de büyüsü bozulacak külkedisi gibiyim...
biraz geçmişten,biraz gelecekten konuşasım var...

15 yorum:

Yeşim dedi ki...

Yeni yaşın sana mutluluklar getirsin tatlım :) İyi ki doğdun :)

Yelda dedi ki...

Canımmm
Yeni yaşın yeni mutluluklar getirsin sana, herşey gönlünce olsun

nohut oda dedi ki...

YAS 24 VE 2 COCUKMU ..
MASALLAH NE GUZEL ..
YENI YASINIZ HAYIRLI OLSUN KENDIMI COK YASLI HISSEDIYORUM ARTIK BEN AMA YAA...

zeliha (umutsepeti) dedi ki...

Canım ben hızlı yaşıyorum diyordum,sen benden de hızlıymışsın :) maşallah..Rabbim yeni yaşında en güzel mutlulukları yaşatsın..Dilediğin gibi dök içini,dinleriz biz..yeter ki anlat..sevgiler..

GÖNÜL dedi ki...

nice senelere sağlıklı ve mutlu ailenle ve sevdiklerinle beraber daha çok gençsin sevgiler

neduk dedi ki...

Ne güzel 24'ün de olmak. Kutlu olsun. Sevgiler.

sine'mden dedi ki...

yeni yaşın; yeni heyecanlar,yeni telaşlar,yeni hayaller getirsin sana:) mutlu yaşlarrr :))

pembemavi dedi ki...

Tüm sevdiklerinle, sağlıklı, hayırlı, uzun yıllar geçirmeni dilerim...

sevgiler

Emel Boran Kaya dedi ki...

Mutluluk dolu yillar dilerim:)

banuca dedi ki...

Gönlünden tüm geçenlerin gerçekleşeceği, nice mutlu, sağlıklı seneler diliyorum....

yaseminkale dedi ki...

doğum günün kutlu olsun fosimm...

Fosi dedi ki...

güzel dilekleriniz için teşekkür ederim,

Antigone dedi ki...

iyi ki doğmuşsun canım, nice sağlıklı senelere ;D

hanife dedi ki...

anlatımın,hayata bakışın,hayatın içindeki küçük ayrıntıları yorumlayışın o kadar güzelki...seni okumak çok mutlu ediyor beni.iyiki varsın...

Fosi dedi ki...

segili hanife,
böyle güzel yorumlar okumakta beni çok mutlu ediyor,sizler de iyiki varsınız çok teşekkür ederim,duygulandım...