30 Eylül 2010 Perşembe

anne&oğul işbirliğiyle...

Bizim minik bey namı diğer minik keçi...
Büyük kuzunun kardeşi minik oğlan...
Hatta bay merak!
Bir haftadır çok canımı sıkıyor benim,
Babasının yıllardır birikim yaptığı film arşivini karıştırıp,kurcalayıp,boşaltıp duruyor,aklı fikri orda!
Ortalıkta olmadığı,her sessizlikte onu o dolabın önüde bana melül melül bakarken buluyorum...
Bugün ona izin verdim,merakını gidermesi için,babasından ve büyük kuzudan gizlice hemde...
Şimdi usluca cdleri karıştırıyor,öyle uslu ki görseniz şaşarsınız!
Bugün benim de bir şeyler kurcalayasım varken...
Anne oğul işbirliği yapmışken,
kurdela kutusundan bir kurdela,dolaptan da çikolata kutusunu alıp mutfağa geçtim.
Hafif hafif koku almaya da başlamışken bol çikolatalı bir puding pişirdim...
Minik kavanozlara doldurup üzerine de bir çikolata koydum ve kurdela ile sardım...
Çünkü minik oğlanla iş birliği yapmak hiç akıl karı değildi biliyorum...
Baba farkedince bu arşive olanları...
O'na sürpriz hazırlarken olduğunu söyliycem...

10 yorum:

sergun dedi ki...

mmm nefis bahane:))

Sümeyye dedi ki...

çok güzel görünüyorlar ellerinize sağlık :)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Meraklı minik keçi, gelsin bizim evi de karıştırsın:)

Fosi dedi ki...

marifetli pericim,
minik keçi için çok keyifli olurdu :)

Fosi dedi ki...

teşekkürler sümeyyecim,senin poğaçaların da çok yumuş yumuş görünüyor,tariflerini aldım,pazar sabahı planlarım arasınsdalar :)

Fosi dedi ki...

sergun,
pudingler öyle sevimliydi ki,
suç mahallini temizlemeyi göze alıp biz yedik bile :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

süper fikir kesinlikle, hem çikolata kokusunda kim başka bir şeye konsantre olabilir ki

SMİLENA dedi ki...

hıım .nefis.
ellerinize sağlık

birdamlacıkyağmur dedi ki...

hımm akıllıca

ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ dedi ki...

Anne oğlan iş birliğii cidden :) ne guzel darısı basım a:)