28 Mayıs 2010 Cuma

düzen denen şey...

gecelerdir uykusuzum...
sabahlara kadar...
elleri ellerimde,konuşuyoruz usulca...
daha çok ben konuşuyorum ikimizin yerine...
kendim yazıp seslendiriyorum...
o kocaman dişler çıktı bugün,
bu gece de farklı olmayacak gibi diğerlerinden...
belki de seviyordur elleri ellerimde konuşmamı...
büyük oğlanın gözlerinde hüzün...
her şeyi bir düzene oturtma çabasındayken,
uyku saatlerini,yemek saatlerini...
gece yalvarmalarla karışık ağlamalar,iştahsızlıklar geldi peşi sıra...
gün ağarırken uykuya dalan ben hepten düzenden çıkmış durumdayken
sıkıldım sıkıldım sıkıldım...
sonra düşündüm ki,
düzen sürekli değişebilir,
bizim şimdiki düzenimiz düzensizlik,
sonra vakti gelince bu düzeni de değiştiririz,
sıkılmaya gerek yok!
yeni düzenimiz düzensizlik,
yeni fikrim,farklılıkları bir noktada birleştirmek...
kurabiyeyle kurdela gibi...
sinirli bir oğlanla gülen bir oğlan gibi...
sessiz bir oğlanla konuşan bir anne gibi...
yeni düzenimiz düzensizlik!
sıkılmaya gerek yok!
keyfimiz,kahkahamız yerinde...

10 yorum:

Şenay - Doğa dedi ki...

Ne guzel yazmıssın..Fosi..
Ne guzel anlatmıssın...

sine'mden dedi ki...

Ne oldu,hasta mı?
düzensizlikmiş,uykusuzlukmuş,vız gelir sana...o kurabiyelerin güzelliği nedir??? iyi bak kendine...

Bahar YORGUN dedi ki...

canım benim, maşallah sana bu zor durumda bile güzellikleri görebiliyorsun. Tez zamanda düzenli düzenliğinize kavuşursunuz inşallah. Bİrşeyde sormak istiyorum, kullandığın keçeler var ya, bende keçe almak istiyorum biraz pasajda 25*50 cm lik renkli keçeler var 2 tl'ye seninde kullandıkların onlardan mı canım

Antigone dedi ki...

keyfiniz, kahkahanız bol olsun canım benim ;D

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Düzensizliği anlatırken bile nasıl bir huzur kaplatıyorsun insanın içine...

Cocukla Cocuk dedi ki...

biz düzen oturtmaya çalışınca herşeyin düzeni daha bir bozuluyor, araya hastalıklar da girince. Çok geçmiş olsun, hayırlı olsun yeni dişi.
Düzensizlik bizim de düzenimiz.

Fosi dedi ki...

Şenaycım,
çok teşekkür ederim,
Çocuklarla güzel şeyler yaşamayı seviyorum ve senin faaliyetlerinden de çok yararlanıyoruz,
Fosinin kocamam ortakları var aslında,
çok teşekkür ederim


Sinemcim,
hastalık yok çok şükür ki,
büyük dişleri çıkıyor,hatta iki tanesi çıktı bile,
üçüncüyü bekliyoruz,
toplamda 11. oluyor tabii:)
kurabiyelerin görüntüsü kadar tadı da güzeldi,
birazdan sendeyim :)

Fosi dedi ki...

Baharcım,
teşekkür ederim canım,
ben keçelerimi,
50*50cm ölçüsünde alıyorum,
ayrıca açık renkli olanlar,koyu renkli olanlar kadar iyi değiller,
şimdiden kolay gelsin sana,bakalım sırada ne ciciler var

Fosi dedi ki...

Antigone,
güzel gözlü minik kız:)
teşekkür ederim,
nasılsın,uyuklamalar devam ediyor mu?

Fosi dedi ki...

Baharcım,
Düzensizliği anlatırken bile nasıl bir huzur kaplatıyorsun insanın içine...
diye yazmışsın ya,
huzuruma huzur ekledin,
teşekkür ederim.
desene hem eve huzur,
hem bloga!