19 Mayıs 2010 Çarşamba

ne? güzel?

''Anne sıkıldım oyuncakımdan'',
diye geliyor yanıma,mutsuz bir yüz ifadesiyle,
''Benim oyuncaklarımla(düğme) oynayalım mı'' diyorum,
kocaman gülüyor,
dişleri...
her birinde ayrı ayrı ateşlenip,
hastane de sabahlamalarımıza sebep dişler ne güzel görünüyor...

Her birini diziyoruz sıra sıra,
bilmem kaç bininci defa soruyor aynı soruları dimi anneler eşliğinde...
Gözlerimde gözleri ne güzel ışıldıyor...
''Araba çiz bana'' diyor,
''Lütfen demelisin annecim''diyorum,
''Annecim lütfen bana araba çizermisin''diyor bu defa,
Sen öğrendiğini söylememekten,
Ben her defasında tekrar etmekten memnun...
Her bir resimin üzerine türlü türlü hikayeler kurmak,
Hayal kurmayı bilmen,onlarla konuşman,
ah çocukluk,
ah anne olmak,
ah ne güzel şey...
Ne güzel uyuman,kirpiklerin,nefes alıp verişin...
Ne güzel sakin bir an geçirebilişim...Ne güzel hayalini kurduklarımı gerçeğe çevirebilişim...

15 yorum:

sine'mden dedi ki...

Ne güzel yazıların,yorumların :))
ne güzel anneliğin,bebişlerini anlatışın,oyunların,fotoların...
Ne güzel...

yaseminkale dedi ki...

canım bak bu postunda bişeyini daha öğrendim... çizinminde harika:))

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

bloguna her gelişimde huzur kaplıyor içimi
yazıların.. resimlerin... :)

celebi74 dedi ki...

şekerciğimm; çizimde çizimlerin ayakkabıya dönüşmüş halide güzel.. eline sağlıkk

fuska dedi ki...

senin düğmelerinde çok güzelmiş, çiziminde, patiklerinde...

sümeyye dedi ki...

cok guzel ellerıne saglık! bu patıklerden kesınlıkle (ıns) bır gun bende deneyecegım.. kalıpları pc de yıllardır bekler durur :) sımdı gorunce yıne ıstegım kabardı :)

sevim dedi ki...

uzun zamanndır görüşemedik ya çok özledim ben seni ev telefonunda sorun var arayamıyorum cebin kapalı hasanın cep.ten evi aradım açmadın hayırdır bi sorun yok umarım

pembemavi dedi ki...

Ellerine sağlık. Patikler o kadar güzel olmuş ki. Aklımdan geçenler ancak bu kadar gerçeğe dönüşebilirdi. Sabırsızlıkla giydirmeyi bekliyorum. Çok teşekkür ederim.
Sevgiler...

Antigone dedi ki...

öyle güzel ifade ediyorsun ki duygularını, düşüncelerini... ben de diyorum ki; ne güzel seni okumak, seni tanımak...

NiLaY dedi ki...

yeni izlemeye aldığım blogunuz gerçekten çok renkli ve keyifli, tebrikler :)

flim-flam dedi ki...

severek izliyorum o yuzden blogunuza tatli blog odulu gonderdim:)) http://flimflamdunyasi.blogspot.com/2010/05/sweet-blog.html sevgilerimle...

Red Riding Hood dedi ki...

Ashley mızmızlanıyordu daha geçen hafta yine ''Sen dikiş makinası almıyacakmısın anne daha ''diye :) Bunları görünce hepimizin hoşuna gidiyor birşeyler üretmek istiyoruz ama malzeme ve zaman gerek. TTNET'ten kurtulmanıza sanki kendim kapattırmış gibi sevindim.Bizimkide bu hafta kapanıyor .Sizi kutlarım.
İyi günler,sevgilerimle
A.B

Canfeza dedi ki...

"Ne güzel hayalini kurduklarımı gerçeğe çevirebilişim..."

Ne mutlu size..

Odil Sezen Metin dedi ki...

Hep bir dinginlikle çıkıyorum sayfandan..
Çok güzel olmuş patikler, ellerine sağlık..

03bellinda dedi ki...

nedense dinlenmek istediğimde sen geliyorsun aklıma ve kendimi burada buluyorum:)) ellerine sağlık cnm yine harika bi iş çıkarmışsın ortaya