31 Mayıs 2010 Pazartesi

küçüleyim de börek yapayım :)

altı yıl öncesinde,
iki kurbağa varmış,
biri küçük,biri büyük kurbağaymış,
mail adresleri bile;
buyukkurbaga ve kucukkurbaga imiş...
Küçük kurbağa yaramazmış birazcık,
arada bir üzermiş büyük kurbağasını.
Ama her seferinde,
bir yolunu bulur,
küçük sevimli kurbağalıklar yapar sevgilerine sevgi eklerlermiş...
Günler geçmiş evlenmişler...
İş ciddiye binmiş birazcık,kurbağalık falan kalmamış,
unutulup gitmiş azıcık...
Yıllar geçmiş,ama küçük kurbağanın yaramazlıkları devam etmiş,
küçük miniminnacık yaramazlıkmış bunlar :)
Gömleğin kopan düğmesini dikmemiş uzunca bir süre,
Büyük kurbağanın sevdiği böreği tutturamamış uzunca bir süre...
Altı yıl sonra hatırlamış küçük kurbağa olduğunu,
Büyük kurbağasına mail yazmış:

''Ben seni çok çok çok seviyorum,kelimeler kifayetsiz kalır derler ya işte öyle...
Çok yetersiz,başka türlü seviyorum ben...
Çoktan öte,kocamandan büyük...
Üzüyorum da birazcık,biliyorum.
Ama olabilir o kadarcık dimi,
küçüğüm ben daha,
küçük bir kurbağayım hala!''

Günler geçmiş geçmiş,
Büyük kurbağa yazılanları okuduğu gün,
bilmiyormuş ama üzgünmüş biraz küçük kurbağası...
Öyle güzel şeyler söylemiş ki,
Küçük kurbağayı çok mutlu etmiş.
Büyükkurbağa bilmiyormuş ama,
börek yapmış ona küçük kurbağası...

6 yorum:

sine'mden dedi ki...

aman da pek içliymiş bu kurbağalar,iyi ki birbirlerini bulmuşlar:) azıcık yaramazlık iyidir ama ya di mi?

Antigone dedi ki...

mutluluğunuz daim olsun canım benim ;D

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Sevgili Fosi :)
daha nice mutlu 6 yıllara
büyük kurba-küçük kurba çok iyiymiş. Yine yapmışsın kendine has bir anlatım, ben sana yine hayran :)

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Bir ömür boyu mutluluklar.

Yelda dedi ki...

Mutluluğunuz hiç eksilmesin
Sevgiler

Paşa dedi ki...

selam ne güzel bir hikaye:)