13 Aralık 2009 Pazar

yoyolu kırmızı ev patiği

küçük ayrıntılar,
minik düğmeler,minik pileler,büzgüler,kurdelalar,fiyonklar...
rengarenk ipler,desen desen kumaşlar,ve hayaller...
ve kırmızı!

günün en sakin saatleri...

çocuklar uykuda!

ben,sabırsız,heycanlı,ne diksem,neyi birleştirsem derdinde...

kırmızılar çarpıyor gözüme birde iki minik düğme,birleşiveriyorlar ellerimde,

onlarda mutlu hallerinden,çabucak bitiveriyor,bir de poz veriyorlar...

sevgiyle,özenle,istekle,heyecanla birleştiler,

minik bir hanımı ısıtmak için işte burdalar

9 yorum:

Mavi Bahçe dedi ki...

Çok güzel olmuş bunlar ellerine sağlık

yaseminkale dedi ki...

o güzel eller dert görmesin
her zaan böyle güzel işler bizlerle buluşsun

sibel dedi ki...

AYYY ÇOK ŞİRİN

Bahar YORGUN dedi ki...

canım ya nerelerdesin çok özlettin kendini... ellerine sağlık neye dokunsan canlanıyor sanki çok güzel olmuş.
en kalpten sevgilerimle

şule dedi ki...

ELLERİNİZE SAGLIK ÇOK GÜZELLER

iffetin günlüğü dedi ki...

ellerine sağlık..tam bir küçük hanım patiği..

Zehra Kılıç dedi ki...

Ben canlısını gördüm sevgili yorum yazarlar, hehe daha güzeller emin olun :)
Abla bana da yapsana bunlardan, bende herşeyi istiyorum galiba..
Belki koca ayagım azıcıkta olsa ısınır da hasta olmam..

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

Görüntüsü bile sıcacık yapıyor insanın içini..

Birben dedi ki...

Merhaba,
Çalışmalarınızı gördüm çok beğendim.Özellikle patikleri görünce çok sevindim.
Sanırım aynı kaderi paylaşıyoruz.Bize de beklerim:)