14 Aralık 2009 Pazartesi

desem ki...mutluluğa karşılık bir armağan


kendini mutlu etmek,
başkalarını mutlu etmekten geçer bazan,
öylesine işte,içinden gelir...
işte buda öyle birşey...
hazırlanan siparişleri gönderirken yanına iliştirilen minik bir armağan.
dikmeyi seviyorum ben,
renkleri kumaşları,dokuları,rengarenk ipleri,pileleri,düğmeleri...
diktiklerimin beğenilmesini seviyorum ben,
yaptıklarım alınınca mutlu oluyorum...
bu ay da böyleyim işte...
pasajdan alınan her ürünüme karşılık benden bir armağan var...

7 yorum:

gulseyhan dedi ki...

cok guzel olmus elınıze saglık polar kumas heralde degılmı

ada ve deniz dedi ki...

çok güzel olmuş. emeğine sağlık

yaseminkale dedi ki...

kocaman güzel yürekli arkadaşıma bol bol satış diliyorum

şule dedi ki...

ellerinize saglık çok güzel

Zehra Kılıç dedi ki...

Ablaa, bunlar cok güzel olmus.Ellerine saglık.Koca kafam için biraz küçük ama tam bana göre :p

jeliboncuk dedi ki...

yaa çok sevimli olmuşş o balonun içindeki balık detayı okadar güzel ki... Elinize yüreğinize sağlık...

Haydi mutfağa dedi ki...

bol satışlar dilerim
yastık harika,elinize sağlık