24 Aralık 2009 Perşembe

...

İçimde bir boşluk...
telefonun önüne geldim,hangi numarayı arayacağım ki...
onun artık bir numarası bile yok!
özledim,çok özledim,bir sesini duysam...
ağlıyorum...
hadi gel diyorum,gerçek değil tüm bunlar,sesim bana geri dönüyor,ağladıkça daha çok ağlıyorum,
odaları dolaşıyorum birer birer...
ama hiç birinden çıkmıyor...
herkes dönebilmişken yaşantısına,ben yaşamıyor,olduğum yerde durmuş seni bekliyorum...
zaman,mekan,yaşama hevesim,mutluluğum gitmiş seninle...
hala yalvarıyorum geri dön diye,aslında inanmıyorum bile gittiğine!
Halama diyorum ki;
sesini duymayacağım artık hiç,benim annem bir daha hiç mis kokmayacak biliyorum,
bir daha sarılamayacağım,girip kucağında uyuyamayacağım,soğuktan üşümüşken ellerim ısıtamayacağım ellerinde...
Anne diyemeyeceğim artık biliyorum!

Uyandım...
gözümde yaşla uyandım,daha da çok ağladım,uyuşmuş kollarımla perdeyi araladım,
sabah olmak üzere...
telefonun önüne geldim,Annemi aradım,
geç açtı,efendim dedi,iyiyim dedi,namazımı kılıp yattım dedi,baban yanımda dedi...
titrek sesimle kapatabildim ancak telefonu,
Ağladım çok ağladım...
Ama anladım ki bir kere daha,ağlamak,sızlanmak,pişmanlıklar sadece kişinin kendisi için,giden hiç duraklamadan gidiyor vakti gelince...
Ve ben şükürler olsun ki Anne diyebiliyorum...

9 yorum:

Bahar YORGUN dedi ki...

Rabbim hiç yokluklarını göstermesin istiyorum benim tek dayanağım annem beraber güleriz beraber ağlarız... Rabbim kimseyi ayırmasın annesinden ..şimdi gurbette kolum kanadım kırık gibi.......

şule dedi ki...

allahım yokluklarını göstermesin paylaşım çok güzeldi görüşmek üzere

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

allahım yokluklarını göstermesin :(
sabah sabah içim cız etti

neduk dedi ki...

Hiç olmazsa sizi tanıyor.Benim annem artık eski annem değil.Sadece sesi ve vücudu annem.Ben artık onun anılarında yokum.Ne ben, ne de geçmişi var artık.Yine de sağ ve sevgiyle sarılmalardan memnun olduğu için şükrediyorum.Siz de şükredin.Allah bu günlerimizi aratmasın.

Bahar YORGUN dedi ki...

yeni yılınız kutlu olsun fosiciğim yeni yıl sağlık ve mutluluk getirsin

yarın guzel dedi ki...

aglattı yazınız beni hiçaçılmayacağını bilerek telefon etmek asla telefonundan silememek 22 yıl oldu annemı kaybedelı ona alıştım tam derken 5 ay olmasına ragmen babama alışamıyorum bugun cuma onunla telefon gunumuz her cuma konuşurduk ama şimdı sadece dualarımla rüyalarımla konuşabiliyorum ne olur hayattayken her anın kıymetını bilin

sibel dedi ki...

anne ne sihirli bir kelime değilmi....karşılıksız seven ,her zaman kucağı açık,sen mutluysan mutlu ,senin azcık yüzün eğri olsa,sebeb olanı bulup parça pinçik etmek isteyen fedakar insan.Allah omuzundaki anne meleğini hiç eksik etmesin... sevgiler

annelili dedi ki...

Hem siz, hem de yorum yazan arkadaşlar ağlattınız beni...Orhan Veli'nin şarkıların güzelliğini aşka düşünce anlaması gibi, ben de anne olunca duygularımın derinliğini anladım. Artık o kadar kolay ağlıyor ki...

sevim dedi ki...

ah ah diyorum başkada bişi diyemiyorum o çalan telefonu başkalarının açmasınan daha kötü ne olabilirki


kaç gündür ağlamıyordum zaten bir bahane arıyormuşum gibi oldum