2 Ekim 2009 Cuma

sticker malzemesi yapışkanlı folyo hakkında

Öncelikle yaptığım stickerleri beğenmenize çok sevindiğimi ileteyim.

ve yapışkanlı folya ile ilgili gerek yorum,gerekse e-mail'le gelen sorulara cevap vereyim.

öncelikle yapışkanlı folyoyu her yönüyle resimledim.

bu şekilde rulo halinde satılıyor,45x2metresini 3TL'ye aldım.

daha çok desenli olanları satılıyor,

siyah olanı dükkan sahibinden ısrarla istedim ve bir hafta içinde elimdeydi,

nerde satılıyor sorusuna gelince,

hani şu içinde ne arasanız bulunan dükkanların hemen hemen hepsinde var,

hatta pazarlarda metre işi satanlarda varmış,

burada
ise yapışkanlı folyo ile yapılabilir pek çok fikir var!
folyo arayıpta bulamayanlara postalayabilirim diye düşündüm.

ptt kargo en uygun 3TL

yapışkanlı folyo 3TL

İsteyen olursa mail atabilir,hiç bir ticari çıkar söz konusu değildir.



7 yorum:

embir dedi ki...

Buraya yazıcam işte, inanılmaz güzel olmuş. Harika...

Bişi sorucam dedim herşeyi yazmışsın ama aklıma bi soru daha geldi :)) Şimdi biz bunlardan sıkılırsak duvardan kolayca çıkartabilir miyiz? Yoksa iz kalır mı? Ben ofise koltuğumun arkasına yapıştırmıştım. Koltuk duvarı çiziyordu. Sonra masamın yerini değiştirmek istedim o da orada kel alaka oldu. Çıkarttım ama iz kaldı :((

karabidikim dedi ki...

ayıp bana yaw kırtasiyeciyim ben bide sözde:) ama biz pek satmıyoduk ondan bilmiyorum:( bındebır sipariş verılınce dukkana ınmeden satıldıgı ıcın gormemıstım :) ama stoğundan hatırladım :S
ilk fırsatta denıcem bu arada yaw benım duvarlar plastik boya dıyorlar galıba ondan onada olurmu? ve embır haklı cıkınca iz kalırmı?

yaseminkale dedi ki...

ben bi burdan bakim bulamazsam isterim canım
sende
ama ben mor isterim moru var mıdır ki :)

Doğa dedi ki...

Bılgılendırme ıcın cok tesekkur ederım :)

Sevgıler..

Fosi dedi ki...

embircim,
öncelikle teşekkür ederim.
piyasada satılan stickerlere baktım,
açıklamalarında duvarda iz bırakmaz yazıyordu,
tabi bu yapışkanlı folyo ile aynı malzemedenlermi onu bilemiyorum.

Fosi dedi ki...

karabidikim :))
nihayetinde hatırlamışsın canım,
demekki kırtasiyelerdede satılıyor olabilirmiş,
arayıpta bulamayan arkadaşlar birde kırtasiyelere sorun.

Fosi dedi ki...

yaseminkale,
tamam canım bulamassan ve eğer istersen haber ver,
bende o zaman sorarım mor rengi varmı diye.