29 Eylül 2009 Salı

Duvar stickeri denemelerim

salonumun duvarını
evin kapıdan girişini
mutfak masamı süslüyor,
haliyle benide mutlu ediyor,
evde dolaşırken kedileri görmek çok hoşuma gidiyor,
üstelik bakım derdide yok,öyle sessis sakin durdukları yerdeler hep,
arada oğlumun canı kedileri boyamak istesede,
bir ıslak mendil tüm sorunu çözüyor.
beğendiğim kalıpları bu sitede büyüttüm ve yazıcıdan çıktısını alıp kalıbımı oluşturdum,
siyah yapışkanlı kağıda kalıbımı aktarıp kestim ve istediğim yere yapıştırdım.
isteyen olursa kalıbı pdf olarak mail adresine yollarım.

48 yorum:

karabidikim dedi ki...

hepsi harika olmuş canım ellerine sağlık süper süper süper... hele akvaryumluya bittim valla mailde isterim zahmet olmazsa karabidikim@yahoo.com.tr :D

yaseminkale dedi ki...

hımmm süper canım bunlar
bende kuşlu olanı isterim elamın odasına
bu sıralar sürekli mini mini kuş dinliyoruz :)

Bizim Gibiler dedi ki...

Çok güzel olmuş bunlar.
Hemen gidip bakıyorum başka neler varmış bakalım.

Doğa dedi ki...

Çok güzellerr.. renkli kağıtlarla bu tür harika çalışmalar yapılabilir. Bloğum da izninle sitenin linkini vererek konuyu arkadaşlarıma göstermek istiyorum..

*ayliz* dedi ki...

aaa bende diyorum bunları neden görmedim diye meğer ben yoldaykn yayınlamışsın
bugün çok güzel geçti keşke çok daha sık görüşsek ve sende bana gelebilsen canım ya nede çok özlemişim seni

Fosi dedi ki...

karabidikim
teşekkürler,yazdıkların için:)
şablonları yolladım canım,
soru çıkarsa cevaplarım.

Fosi dedi ki...

sevgili yasemin,
ne güzel eğlenerek büyümek büyütmek,
benimde bir katkım olsun,
yolladım canım şablonları,sanada kolaylıklar diliyorum,

Fosi dedi ki...

bizimgibiler,
teşekkür ederim.o sitede pek birşey yok,
kendi yüklediğin resimleri büyütüyorsun sadece.

Fosi dedi ki...

merhaba doğa,
hoşgeldin,
evet renkli kağıtlarada hoş olur ilerki denemelerimde renklilerinide deneyebilirim belki,
mobilyalar siyah olduğu için ben siyah rengi kullanmayı tercih ettim,
ama çocuk odaları için rengarenk kağıtlarla yapılabilir.
Arkadaşlarınla paylaşman beni memnun eder,ben teşekkür ederim,tabi yayınlayabilirsin.

Fosi dedi ki...

Aylizcim,
ben de seni çok özlemişim,
günü birlikte geçirmiş olsakta,
özlemime birkaç damla su serpildi sadece,
inş. daha sık görüşebiliriz,eski günlerdeki gibi:)

apsuwa dedi ki...

Elinize sağlık bu sticker orjinalleri dünyanın parası ne güzel bir fikir süpersinz :)

Birileri anlatsın dedi ki...

Harikasın çok beğendim bunları ben ya...
Benimde netten kaydettiğim birkaç model vardı bende onlarla bir deneme yapayım bari. Ama önce kağıt almam lazım :))

yaseminkale dedi ki...

canım aldım sabah çok tşk ederim
kızım kuzum bayılacak

devince dedi ki...

harika olmuş.çok beğendim

yasemin dedi ki...

zahmet olmazsa kalıbı bana gönderirmisiniz? çok beğendim harikalar...
mail adresim yasemin-erkan@hotmail.com
şimdiden teşekkürler.

karabidikim dedi ki...

kalıpları aldım çok çok teşekkürler bi sorum var yapışkanlı kağıdı nerden aldın ne diye istedin?

ashe dedi ki...

Çok hoş olmuş,elinize sağlık. Yapışkanlı kağıdı nereden aldığınızı öğrenebilir miyim? Şablonları bana da gönderebilirseniz çok sevinirim. ashetasarim@yahoo.com.tr

ada ve deniz dedi ki...

çok güzel bunlar. ben bir türlü yapışkanlı kağıdın siyahını bulamadım. gittiğim marketlerde bakıyorum ama denk gelmedi sanırım. Bana da mail atarsan sevinirim
saadetuslu@hotmail.com
teşekkürler

YETENEK-SİZİN dedi ki...

çok ciciler, kediciklere bayıldım.

Fosi dedi ki...

yasemin beğenmene sevindim,
hangisinin şablonunu istediğini belirtmemişsin,
bende hepsini postaladım,kolaylıklar diliyorum.

Fosi dedi ki...

karabidikim,
rica ederim(:
bir üstteki posttada belirttiğim gibi,
her şeyin satıldığı bir dükkandan adı salı pazarı,
bu folyoları daha öncede kutu kaplamalarımda kullanıyordum fakat siyah olanını hiç görmemiştim,
sade renkler getirmiyorlarmış pek gitmediği için,çok alırsanız getirtirim dedi,
bende 10 rulo kadar siyah renkli olanından istedim ve getirdi.
adı yapışkanlı folya,üzerindede öyle yazıyor.

Fosi dedi ki...

ashe
şablonlarını gönderdim,
yeni yazımda nerden aldığımı ve fiyatını belirttim.
teşekkür ederim.

Fosi dedi ki...

adave deniz şablonları postaladım,
doğrusu bende marketlerde satıldığını hiç duymadım vede görmedim,
ama duvar kağıdı satan dekorasyon mağazalarına da bir sor istersen,

Fosi dedi ki...

yetenek-sizin,
devince,
birileri anlatsın ve
apsuwa,
çok neşelendim,
teşekkür ederim!

sihirli eller dedi ki...

çok beğendim tebrik ederim sizi.
bende duvar sitikrları araken budum bu sayfayı hemen izlenilenlere aldım.bloğunuz çok başarılı.

gulseyhan dedi ki...

bende ısterem kedıcıklerdennnnnn

dilek dedi ki...

cok guzel hepsıde ellerınıze saglık rıca etsem banada gonderır mısınız dilekaaaa@hotmail.com tesekkurler sımdıden

dilek dedi ki...

maılınızı sımdı aldım tesekkur ederımm bunlar cok ısıme yarayacak

eylül dedi ki...

süper ötesi yawwwww bende yapmak istiyorum örnekleri gönderiri misiniz asliburak2005@hotmail.com

Fosi dedi ki...

sihirli eller
teşekkür ederim,
bende senin blogunu tanıma fırsatı buldum,

Fosi dedi ki...

gülseyhan şablonları gönderdim,kolaylıklar diliyorum,

Fosi dedi ki...

ben teşekkür ederim dilek hanım,
işinize yarayacak olmasına çok memnun oldum.

Fosi dedi ki...

eylülcüm
teşekkürler,
şablonlar mailinde,
güle güle kes yapıştır.

çatı katı dedi ki...

bunlarda çok iyi fikir hemen yapmalı :)) anlaşılan yapışkan kağıt satışları patlayacak :))

Dengesiz Terazi dedi ki...

bu folyolarla bende pek çok şeyi kapaldım hatta ilerlyen günlerde böyle bir yazı yazıcamda.ama duvar sticarı yapmak hiç aklıma gelmemeişti.aklınıza emeğinize sağlık.gerçekden nefis olmuş:))böyle yaratıcı fikirleri çok severim.

ev bahcehobi dedi ki...

çok güzel olmuşşş

içimdeki yolculuk dedi ki...

bunlar denememiii çok güzel olmuşşş harika

Adsız dedi ki...

merhaba yaptığınız stickırları çok beyendim zahmet olmazsa bende istesem esin_kara_26@hotmail.com şimdiden teşekkürler

aysemmutfakta dedi ki...

harika olmuş.

Denise dedi ki...

sUPER OLMUS COK YARATICI

derya dedi ki...

merhaba, bu sticker'lara bayildim!
zahmet olmazsa bana da sablonlari yollar misin?
simdiden tesekkur ederim.
adresim bozyaka@hotmail.com

Esra dedi ki...

Merhaba
Sitenizi yeni keşfettim. Harika şeyler yapıyorsunuz tebrikler. Kedili sticker larınızı çok beğendim zahmet olmazsa mailime şablonunu yollarmısınız? Adresim evagan@gmail.com

uzmanamator dedi ki...

waowwww harika olmuşlar ben de almıştım galiba de3cefix denen kağıtlardı adı eşim yapcaktı duvarımıza ama sonra işi yoğunlaşınca kaldılar başka bahara :(

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Sitende bir oraya bir buraya gezerken gördüm duvar sticerlarını :)
kediler hala varmı elinde. Şablonu banada verebilirmisin? :)
birde siyah folyo bakıcam eve giderken eğer bulamazsam banada postalarmısın :)
çok şey istedim ama ;)

edi dedi ki...

fosi bende evimde sticker yapmak istiyorum elindeki şablonları banada yollarmısın?başka yerden seçtiğim stickeri büyütmeme yardım edbilirmisin acaba?

elif didem bulut dedi ki...

elif.didem59@hotmail.com adresine kalıplarınızı yollayabilirseniz sevinirim .

Adsız dedi ki...

Hepsi çok güzel olmuş ağzım açık inceledim resimleri zahmet olmazsa kalıpları mail ime atar mısın refika_merve99@hotmail.com

nuray uysal dedi ki...

çok güzeller bayıldım lütfen bana da şablonları gönderir misiniz nur07@mynet.com