4 Ekim 2009 Pazar

El yapımı hediye ve yapışkanlı folyo ile kutu kaplama


el yapımımıdır yaptıklarımız sadece?
bence fikrimizdir önce,
sevgimizdir,
beğendiklerimizden biriktirdiklerimizdir,
en olabilecek,
en beğendiğimiz hale gelinceye kadar uğraştığımız,
tüm detaylarını elimizle,gözümüzle,tenimizle yaptığımızdır bence!
buda öyle bir hikaye işte...
kumaşı gördüm,rengini beğendim,
dokundum,yumuşaklığını hissettim...
beğendiğim iki model vardı birleştirdim,biçtim,diktim.
sevdiğim düğmelerim vardı,onları ekledim.
kutumu kapladım,içine yerleştirdim.
tam istediğim gibi,tamda sevdiğim gibi,
içime sindi,
sevdiklerimden birine gitti,
diğer sevdiklerimle paylaşmak için de buraya eklendi...


duvar stickerinden sonra,yapışkanlı folyo ile kutumu da kapladım.
öyle kullanışlı vede güzel görünüyorki,
hala kutlu kaplamak isteyipte nasıl yaplır diyenler için,
yaparken resimledim.


gerekli malzemeler:
herhangi bir kutu,
makas,maket bıçağı,
yapışkanlı folyo,

kalem1.işem:

kutu yırtmadan açılan bütün ek yerleri ayrılır.

2. işlem:

yapışkanlı folyo tersinden düz bir zemine serilir.

kutu üzerine açılır.

hiç kaydırmadan bütün çevresi ve girintileri,

yapışkanlı folyo üzerine kurşun kalem ile çizilir.3. işlem:
yapışkanlı folyo çizilen çizgilerin hizasında pay bırakmadan makas yada maket bıçağı yardımıyla kesilir.4. işlem:

yapışkanlı folyonun üzerindeki koruyucu kağıt üzerinden kesilen köşeleri dikkat ederek ayrılır.

kutu köşelerine dikkat edilerek,yapışkanlı folyonun üzerine koyulur,bastırılıp yapışmaları sağlanır.

hava kabarcığı bırakmamaya dikkat edilir.

bir iğne ili hava kabarcıklarına delik açılıp havanın çıkması sağlanabilir.

kutunun ek yerleri tekrar birleştirilir.

kutunuz hazır!

nerde isterseniz kullanabilirsiniz.

14 yorum:

*ayliz* dedi ki...

hediyen çok şık olmuş pek bi emek vermişsin canım her zamanki gibi harikasın

Birileri anlatsın dedi ki...

Kutuyu açmak iyi fikirmiş, bende geçen gün kutu kapladım ama açmak hiç aklıma gelmemişti :))

http://yaseminkale.blogcu.com/ dedi ki...

ellerine sağlık canım
bu kutuda çok şık olmuş

bahar yorgun dedi ki...

canım arkadaşım daha yeni döndüm ayağımın tozuyla koşa koşa sana geldim.... stickerlerin süper olmuş ben kendim yapmaya cesaret edemedim İstanbul'a kadar uzanmışken pazardan aldım yapıştırdım akşam sağa sola... kutu kaplama fikrinide beğendim evde ayakkabı kutusunu deneyeyim bende.... çoooook sevgiler arkadaşım

çatı katı dedi ki...

aaa süper bir fikir :) mutlaka bende deneyeceğim ayakkabılarımı koyduğum kutuların görüntüsü beni deli ediyordu :))
bloğumda paylaşmak isterim linkini vererek izin verirsen :) sevgileerr

Doğa dedi ki...

Süper bir emek..süper bir çalışma...

Doğa dedi ki...

Bu arada blogum da ıznınızle yayınladım :) duvar süslerinizi.. bilginize...

içimdeki yolculuk dedi ki...

kolaycacıkmışda benim aklıam gelmezdi:))

uçan talhanın annesi dedi ki...

bu gün sticker yapmak için malzeme ararken rastladım bloğunuza. öncelikle bebeklerinizi allah bağışlasın. bir sorum olacaktı. ben bulunduğum semtte tüm bir milyonculara ve kırtasiyelere sordum. hiç birinin öyle bir kağıttan haberi yok. hep desenli satıyorlar. düz renk istediğimi söyleyince de bana ahşap desenlileri gösteriyorlar. ben kırmızı, siyah ve açık gri renklerde arıyorum. acaba bana bu konuda yardımcı olabilirmisiniz. bu renkler var mı ve varsa nereden alabilirim? ben istanbul yenibosnada baktım bulamadım :(
esasında mail atmak istemiştim ama mail adresinizi bulamadım. kusura bakmayın çok uzun bir yorum oldu :(

uçan talhanın annesi dedi ki...

bu arada yorumda yazmayı unutmuşum. mail adresim; eminelina@mynet.com... şimdiden çok teşekkür ederim...

Haydi mutfağa dedi ki...

anlatım için teşekkürler
çok şık bir kutu olmuş
elinize sağlık

Fosi dedi ki...

arkadaşlar çok teşekkür ederim,
yorumlarınız için,
yaptıklarımı beğenmeniz hoşuma gidiyor ya!
yalnız bayağı bir rahatsızım ve annemlere geçiyorum,
folyo ile ilgili sorularınızı
fosivegardenya@gmail.com dan da iletebilirsiniz.
sevgilerimle

ada ve deniz dedi ki...

kutu kaplama işinde çığır açmışsın. bende kutuları hep olduğu gibi kapladım. gerçekten uğraşmışsın ama temiz olmuş

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

NE DİYEBİLİRİMKİ AYSEGÜLCÜM MASALALH NEYE ELİNİ ATSAN BAŞARI İLE ÇIKIYORSUN AMAN ALLAHIM NAZARLARDAN SAKLASIN YA AKLIMA NE GELDİ MADEM BEN GELEMİYORUM SANA BARİ SEN GEL BANA OLMAZMI
YA OGLUŞUN YAŞINA BAŞMADAN GÖREYİM KUZUCUGUMU :)