12 Ekim 2009 Pazartesi

sonbahar yarışması ve birlikte duvar stickeri yapalım

sonbahar da doğdum ben,
okula sonbahar da başladım,
eşimle sonbahar da tanıştım,
bebeğimiz olacağını sobahar da öğrendim...
sonbahar hep ilkbahar oldu benim için...
belki de onu hep sevdiğimdendir kimbilir...
Şimdilerde mevsim değişikliklerinden olsada,
benim çoçukluğumda okul başları tam anlamıyla sonbahardı...
çizdiğim resimleri hatırlıyorum hayal meyal...
odun kesen,kömür taşıyan amcalar,
kış temizliği yapan teyzeler,
birde pazar çizerdim o orta boy resim defterime,
portakal,mandalina yerleştirirdim tezgahların üzerine sıra sıra...
birde dökülen yapraklar olurdu,
kuru dallı ağaçlar...
dedemin bahçeli evini hatırlarım mesela...
yerdeki kuru yaprakların çıkarttığı sese aşinadır hala kulaklarım,
sıcakla soğuk karışık bir havada,hamakta güneşin batışını beklemek...
akşam ezanıyla erkenden kararan havada koşa koşa eve dönmek,
ayvalar var birde,hala daha ağzımı mayıştıran....
sonra sonra....
çok daha şeyler eklendi sonbahırama...
ama hiç biri bu kadar gerçekçi kalmadı hafızamda,
hiçbirinin tadını hissedemem damağımda...
çocuklarımla çocukluğumun geçtiği yerler o kadar farklı ki...
hoş aylardan da ekim üstelik,
mevsim sonbaharken yazı yaşıyoruz hala,
herşey bu kadar değişebilmişken ve hala hafızalarında gerçekçi kalacak tatları yaşadıkları bu anda,
hafızalarına sonbaharı hatırlatacak güzellikler bırakmak istedim...

Birlikte duvar stickeri yapalım

bu defa yaparken her aşamayı resimledim,

nasıl sticker yapabilirim diyenler,rahatlıkla yapabilirler,

isteyen olursa kalıpları pdf olarak mail atarım.

gerekli malzemeler:

yapışkanlı folyo,

makas,

bant,

1. işlem:

Kalıpları bu sitede büyüttüm,yazıcıdan çıkartıp,masanın üzerinde parçalarına dikkat ederek sıraladım.

2. işlem:

ayrı parçaları bantla birbirine yapıştırıp,kalıbımı makasla kestim.

3. işlem:

yapışkanlı folyonun arkasına,kalıbımı koyup kurşun kalemle fazla bastırmadan çizdim.

4. işlem:

yapışkanlı folyoya çizdiğim kalıbımı makasla dikkatlice kestim ve istediğim yere yapıştırdım.


9 yorum:

Bahar YORGUN dedi ki...

ellerine sağlık canım arkadaşım yazında sonbahar tadında bir yazı olmuş. hangimiz özlemiyoruz ki zaten çocukluğumuzu ilk gençliğimizi.... ellerine sağlık stickerler süper olmuş

*ayliz* dedi ki...

çok güzel olmuş canım şiir tadında anlatımınada bayılıyorum zaten

içimdeki yolculuk dedi ki...

çok güzel olmuş harika

http://yaseminkale.blogcu.com/ dedi ki...

ahhh ahhh dedirdib bana sabahın erken saatlrinde
nasılda güzel yansıışsın duydularını yüreğine sağlık canım
şimdi bi koşu 10 marifet uçuyorum
:)

Sababoy dedi ki...

Open my hands and watch the sunrise of friendship and love and see my face which is full of freshness of your face …

çatı katı dedi ki...

fosicim bende sonbahara bayılırım :) bu arada sticker işini fena tuttum :))

Zehrakıl dedi ki...

Sonbaharda dogup, sonbaharda okula baslayıp ve sonbaharı seven ablamın sonbaharı seven kardesi olarak cok begendim stickerları, cok güzel görünüyorlar.
Yazıya lafım yok, gözlerim doldu :)

Doğa dedi ki...

Yine çok guzel bır calıma yapmıssın..emeklerıne saglık..

Sitede buyuttum..dedıgın sıtede :) nasıl buyutuluyor..ben pek anlayamadım :(

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

AYSEGÜLCÜM SENDEN DE HİÇ BİR SEY KAÇMIYOR :))))
HARİKA OILMUŞ EMEGİNE SAGLIK