4 Kasım 2009 Çarşamba

trafik oyun halısı

fosi;
iki küçük çocukla günler nasıl daha keyifli geçerin peşinde...
her üç telefondan ikisi,çocukları hasta etme,sakın dışarı çıkıp şu malum gribe yakalanma talimatlarıyla dolu olsada,
dün akşam camdan dışaarı bakabilme fırsatına eriştim,
camı araladım,
rüzgarı hissettim,
birkaç damla yağmur damlasına dokundum...
çocuklar sıkılıyor haliyle bu havalarda,
bende biraz değişiklik olsun,elimizdeki oyuncakları değerlendirebileceğimiz bişi olsun istedim.
işte trafik oyun halımız:
döner kavşak

park yeri
halamızın evi
bizim evimiz:)
diğer iki evdede oğlumun arkadaşları oturuyor,
hayalimizdeki gibi,mesafeler kısa,ama oyun oynarken araba kullanmayı tercih ediyoruz.

24 yorum:

sulesaribas.blogspot.com dedi ki...

Çok güzel bir fikir internette görmüştüm daha degişiklerini bu yumuşak ve kokulu arabalarda çok güzel ellerinize saglık

lolipu dedi ki...

ne kadar güzel olmuş, çocuklar bayılmıştır. Mutlu sağlıklı günlerde oynasınlar :)

sevim dedi ki...

seninkinin arabalarının hepsini dizse hiç yer kalmaz burda bende geçenlerde buna benzer bir şey yayınlamıştım 10marifette ilk gördüğümdede yumat aklıma gelmişti
çok güzel bir çalışma olmuş çokda güzel dikmişsin herzamanki gibi yani bu güzelliğe karşı ne desem az kalır çok çok güzel arabalarını gezdirsin dursun bizedede uğrasın malum çocuk artık gelemiyor bari hayallerde gelip dolaşsın

karabidikim dedi ki...

harika olmuş ellerine sağlık.Oğluşum olursa kesin yapıcam.sevgiler...

iffetin günlüğü dedi ki...

bizimkine bakınca çok muntazam dikmişsin.ellerine sağlık.güle güle oynasın kuzular..

Zehra Kılıc dedi ki...

çok güzel olmus abla da bizim ev nerde ben göremedim ?:pp

gulseyhan dedi ki...

harıka yaaa ne guzel bulus elıne saglık

Bahar YORGUN dedi ki...

harika olmuş canım fosim ellerine sağlık... elinden uçanla kaçan kurtulur zaten o da kaçabilirise :)) süpersin minikler mutlu mutlu oynasınlar inşallah

http://www.yaseminkale.com/ dedi ki...

canım ellerine sağlık bayıldım
bende onlara arabalar yapim %100 el işi %100 organik olsun, sen zaten bütün sevgini koymuşsun
bende toprak efe me yapim bundan,
harikasın ellerine yüreğine sağlık

ada ve deniz dedi ki...

süper olmuş. malzemeleri toplayıp en kısa zamanda yapmalıyım. Bayılır benim oğlanlar buna

dshandmade dedi ki...

çok güzel olmuş, ellerine sağlık. çocukları oyalamak için süper bir materyal.

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

ah kıyamam ben sana canım benim 2 cocukla eve mi kapandın ama balım gerceketn cıkma dışarı heryer salgın dolu sorma agzımı burnumu korucam diye sasırır hale geldim ellerimi yıkamaktan aşındırıyorum sorma :))
canım benim emegine saglık ne güzelde yapmışsın bayıldım valla bak şimdi erkek çocugum olsun istedim birden :))
yavrularını kocaman koklayarak öp benim yerime olurmu kendinede dikkat et canım benim
sevgiyle kal

Sabahnur dedi ki...

muhtesem olmus bu!

GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

Bayıldımmmm..harika olmuş sevgili fosi.

Nur dedi ki...

harika olmuş ellerinize sağlık..

d@li dedi ki...

Şahane olmuş.

Dengesiz Terazi dedi ki...

ben sizin kadar becerikli olamadığımdan oğluma ivihalıdan alıcakdım bu halıdan ama hep erteleyip durdum.artık doğum gününde alırız kısmetse:))

sizinkide çok güzel olmuş.elelrinize sağlık.çocuğunuz keyifle oynasın:))

meli dedi ki...

benim bitanecik ablam ne yapar da güzel olmaz...zehra heryerde kendine bi pay çıkarma yaa. taklitlerinden sakınınız :)

Doğa dedi ki...

İşte bir annenın.. yapabıleceklerıne sadece bır ornek :) tebrık ederım.. çok çok guzel bır çalısma yapmıssın..

Fosi dedi ki...

teşekkür etsem sadece,
ama içten en içten hemde...

Yeşim dedi ki...

Bayıldımmm. Ben de yeğenime yapabilir miyim? Ellerinize sağlık :)

Fosi dedi ki...

yeşim tabiki yapabilirsin,
Ben de bir kaç detaylı resim olması lazım yapım aşamasına dair,
birkaç kişiye göndermiştim,
ihtiycın olursa yaz lütfen,yardımcı olmak isterim.
Kolay gelsin

uzmanamator dedi ki...

Mükemmel bir fikir ve tabii ki sonuç :) bloğunuzu henüz keşfettim ve bu akşam bloğunuzda çoooook uzun kalıcam sanırım :)

Elif dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Rica etsem daha detaylı anlatımını mail atarmısınız

elifakbas1978@gmail.com