8 Ocak 2013 Salı

Ömür...


Günaydın kar,
hoş geldin,gözümün alabildiğine gördüğüm her yere,
bizde de kar yağıyoru duyduğum her yere hoş geldin...
Soğuk senin habercin,sen kış misafirisin...

Uzun zamandır pek konuşmuyor,okuyor ve dinliyorum...
Günleri,doğayı,insanları,çocukları...
En saf ve iyi halimiz ile hepimiz aynıymışız ya biz...

Geçtiğimiz hafta sonu bir başıma bilmediğim sokaklarda dolanırken usul usul etrafı seyrettim bol bol...
Minicik oğluna yere konan bir kuşu göstermeye çalışan bir baba,
mis kokulu balkondan sallanan çamaşırlar,
akşam yemeği sebzesi seçen teyzeler,
fırından yeni çıkan ekmeklerden bir kaçı elinde,ekmeklerden birinin ucunu yiye yiye eve yürüyen oğlan...
Adres sorduğum da bilmiyorum diyen ihtiyar amcayı dönüp dolaşıp aranıpda bulunan adresin önünden geçerken görmek...

Zaman çabuk geçiyor,elini çabuk tut,gözlemle,incele,vaktinin kıymetini bil diye avaz avaz bağırıyor uçan kuşlar...

Çocukluğumdan bu yana pek çok konuda 27. yaşı kendime hedef koymuştum,bu yıl,o yıl!
O güne dek yapılacaklar o günden sonra da hayallerim vardı çocukken ki planlarımda,
Bana hayallerim de yaşarken,yapılacakları yapmak nasip oldu yanlızca...

Dün akşam büyük oğlanla uyumak istedim,sabah uyandığımda tıpkı bebekliğindeki gibi diye geçiverdi içimden,
sarıldım kokladım,hol de sabah namazı için çalan alarm sesinde bebekliğinden kalma ninni yankılanıyordu!

Her günü keşkesiz teslim etmeli geçmişe, gelecekte yad ettiğimiz de,hissettiklerimiz pişmanlık olmasın!
Ve her konuda ölçülü olmalı,evlattan dolayı ibadeti,eş dosttan dolayı ev ahalisini ihmal etmemeli...

Gerçek şu ki;İnsanlar kendi iç dünyalarını değiştirmeden,
Allah onların durumunu değiştirmez.
Rad/11


7 yorum:

Bahar YORGUN dedi ki...

canım yazılarını o kadar seviyorum ki.. insanı dinlendiriyor,günlük sıkıntılardan uzak, telaşeden ari huzur içinde yazılmış ve okuyanı da dinlendiren yazıların için çok teşekkür ediyorum Fosi'm :)

Fosi dedi ki...

Bahar,ben de seni seviyorum :)Sen de yazsam da yazmasam da beni hep motive ediyorsun,be de teşekkür ediyorum!

emir begit dedi ki...

Sorma hayat çok çabuk geçiyor ve bize bazen hiç mi hiç fırsat vermiyor

rosa dedi ki...

Fosicik Ayet i tam yerinden yakalamışsın ..Süper ..s.s..

hanife dedi ki...

Zaman o kadar hızlı yaşanıyorki yetişmek ne mümükün...
Takipteyim mutlu hafta sonları dilerim..

meri dedi ki...

ne güzel içsel şeyler bunlar yolun aydın, gönlün huzurlu, evin bereketli, imanın kuvvetli olsun..Sevgiler...

mekselina şen dedi ki...

çok hoş nasıl bir yüreğiniz varki bu kadar güzel sözler ortaya çıkmış.okurken ruhumuza huzur veriyor.çok içten yazmışsınız.