12 Ekim 2012 Cuma

Kelimeler kifayetsiz...


Bir son bahar sabahı,
bir şey oldu dedi telefondaki ses!
Deden ölmüş dedi.
Dedem mi ölmüş diye yineledim,inanamadım.
Telefon ettim tekrar,
Burası çok kalabalık,babam rahmetli oldu dedi çocuk ses.
Ağladım...

Toparlanıp çıktık yola...
Son yolculuğa uğurlamaya...
Tabutun içinde,yeşil örtünün altında yatıyordu.
Üzerimde namaz kılarken giydiği cübbesi ile yanına gittim;
Dede ben geldim dedim,
Ayşegül'ün.
Seni seviyorum dedim tekrar tekrar,
Allah'a emanet ol dedim,
Bize öğrettiklerin için teşekkür ederim dedim.
Seni dualarımda unutmayacağımı yineledim.
Seni seviyorum dedim tekrar tekrar,
Allah'a emanet ol dedim.

Üzerine topraklar atılırken yağan yağmurda ıslandım,değirmene yürürken kestane topladım.
Geri döndüğümde kimsecikler yoktu başında,
toprağını sevdim,kastana topladım dedim,birini de toprağın altına saklayıverdim.

Evimdeyim...
Böyle bir olayı ilk defa yaşıyorum;
Hiç bir şey bitmemiş,
hiç bir şey yarım kalmamış gibi kaldığım yerden yaşamaya,seni özlemeye devam ediyorum.
Eskisinden daha yakın gibi...
Hediye göndermiş gibi sevdiğime seviniyorum her fatihadan sonra...
Sabah kalkıyorum Fatiha,
Öğlen aklımda Fatiha,
Yemek yerken Fatiha,
Her namazda Fatiha,
Duamda Fatiha
Benden Sana bir haber Fatiha
Senden bana bir sevinç Fatiha
Torunun
Ayşegül'ün
Gözümde yaş,dualarımdasın...

10 yorum:

nghnca dedi ki...

Allah rahmet eylesin...Ölümü çok anınız diye bunun için diyor efendimiz galiba,hayatımız fatiha olsun diye...

ZîŞuuR dedi ki...

ALLAH CC Rahmet eylesin toprağını bol etsin, mekanı cennet olsun inşaAllah. Zamanı gelcek bizde yapacağız bu yolculuğu. RABBİM imanlı ölüm nasib etsin, inşaAllah. Fatihalar gönderiyorum inşaAllah sevgili dedenize...

rosa dedi ki...

Allah rahmet eylesin..o dedeler torunlarının bir Fatihasına muhtaçlar..Allah unutturmasın ...

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

nurlar içinde olsun tüm uğrladıklarımız..

Sümeyye dedi ki...

Allah rahmet eylesin,mekanı cennet olsun,Rabbim sizlerede sabır versin fosim...

Senanın annesi dedi ki...

allah rahmet eylesin, Başınız sağolsun.

fattosh dedi ki...

Allah rahmet eylesin ne mutlu ona ki ardinda fatihalar ile onu sevindiren ferahlatan bir aysegulu var ..

fattosh dedi ki...

Allah rahmet eylesin ne mutlu ona ki ardinda fatihalar ile onu sevindiren ferahlatan bir aysegulu var ..

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Ayşegül...
Yüreğime dokundu, mekanı cennet olsun dedenin. Başka acı göstermesin rabbim.

dikisdersi dedi ki...

Allah rahmet eylesin ...