14 Ekim 2012 Pazar

Gidenin arkasında kalıvermek...



Hayat devam ediyor diyorlar...
Nasıl?
Dedecim dün senin için toplanıp dua ettik,kur'an-ı kerim okuduk.
Yemekler pişirdim,ikram ettim,toparlandım,kendime geldim.

Hiç açılmamış bir tencere pilav vardı,onu akşamın karanlığında başkasına götürüp paylaşmak istediğimi söyledim.
Küçük bir çocuğa bir kaç dakika göz kulak oldum.
Büyük oğlanların oyun kurmalarına yardımcı oldum.
Çocuk bir Ayşegül kız ile sohbet ettim.
Duvara yazılmış güzel bir sözü ezberleyiverdim.
Uzun zamandır görmediğim arkadaşlarımla görüşebildim.

Ve dahası
günlerden Cuma idi,
Senin beni görebilme umudun ile ümitlendim...
Dedecim;
hayat devam ediyor,
hayatıma kattığın güzelliklerle,teşekkür ederim...

7 yorum:

FOTOĞRAF KUTUSU dedi ki...

dedem.. yokluğunla tanıştığımda daha 10 yaşındaydım.. o kadar az hatıramız var ki seninle, tıpkı beraber aynı karede olduğumuz bir kaç fotoğraf gibi.. çok imrendim dedesiyle birlikte olan çocuklara..

mekanları cennet olsun..

FADİŞ dedi ki...

Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun, size de baş sağlığı dilerim.

Deli Anne dedi ki...

:( Allah rahmet etsin. Nurlar çinde yatsın inşallah

Sevgi dedi ki...

başınız sağolsun fadişçim.. elden arkalarından dua etmekten başka birşey gelmiyor.. dediğin gibi hayat bir duraksada kaldığı yerden devam ediyor..

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

sabırlar...

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Arkadaşım başınız sağolsun, allah sabırlar versin. Nurlar içinde yatsın.

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Arkadaşım başınız sağolsun, allah sabırlar versin. Nurlar içinde yatsın.