6 Ocak 2012 Cuma

işbirlikçilik!


Bugün bezden çıkarma çalışmalarında ikinci gün;
Günlerden pizza günü,
Büyük oğlanandan kardeşine yardımcı olmasını istedim,eğer tuvalete yaparsa bir parti yaparız akşama dedim,
Bir saat türlü şekillerde alıştırma yaptırdı kardeşine,sonra aldı lazımlığı salona şirinleri izlemeye :)

Bir ara Anne ben tuvaletimi yapsam da parti yapsak olur mu diye sordu,olmaz dedim.
Katladığım çamaşırları dolaba yerleştirirken iki heyecanlı oğlan koşup yanıma geldi,ve anne yaptı dedi büyük oğlan,
Ahmet emre yi tebrik ederken,bana abiyi işaret etti,kim yaptı buraya bunu soruma karşılık ikisi de birbirini işaret etti...
Büyük oğlanın önünde minik bir ıslaklık farkettim...
Peşine de itiraf geldi,parti iptal olsun istemedim anne...
Epey gülüştük,akşama pizzalı partimizi iptal etmiyoruz,nedenini bu işe başlama partisi olarak değiştiriyoruz...
Küçük oğlanın altına bez bağlamadan abiyi okula götürdük,markete gittik,parka uğrayıp yanyana sallandık,henüz bir ıslaklık yok...
İki arada bir derede bugün de ilerliyoruz...

7 yorum:

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

kardeş dediğin böyle olmalı :D

İlknur dedi ki...

Çok şekerler, partinin iptal olmamasına çok sevindim. Tuvalet eğitimi benim en çok gözümde büyüttüğümdü şimdi unuttum nasıl halletmiştik:) Kolaylıklar dilerim.

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Hep böyle olsunlar. birbirleri için yapamayacakları şey olmasın. bunun adı işbirlikçilik değil abi-kardeşlik olsun. ben iki paşaya da bayıldım. maşallah
inş. kızımın da böyle kardeşi, olur

birtutamkekik dedi ki...

ne güzel bir kardeş dayanışması bu böylee:)

kolaylıklar sizinle olsun tuvalet eğitiminizde...
ağız tadı ile kalın...

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Ayyy yerim ben onları. Bir de üstüne o köfte ayakları :) En kısa zamanda çözüverirsiniz inşallah Fosim. Kolay gelsin.

yadigar olam dedi ki...

Çocuklar çok pratik zekalı.Çözüm bulmuşlar işte ne güzel :)

sonsuz dekorasyon dedi ki...

hahaha işte kardeşlik çok şirinler