5 Ocak 2012 Perşembe

günlerden ben...

:)
Dün oğlanı okuldan aldıktan sonra,salonda yerde uyuyakaldım,büyük oğlan bana rengarenk resim,küçük oğlan ise legolardan uzunca bir kule yapmış...

Telefonun sesine uyandım,anneme;şaşkınlık içerisinde oğlanlarımın büyüdüğünü,
oyunlarının orta yerinde uyuduğum halde beni uyandırmadıklarını söyledim...
Sonra tüm gün neşeyle evi temizledim,yemek pişirdim...

Tüm gün uyumayan küçük oğlanı,eşim akşam yemeğini yerken uyuttum,akşamın ayazında,el ele koşa koşa seminere gitmek üzere çıkıverdik yola...
Ah dedim ben bu hallerimizi ne çok seviyorum bi bilsen...

Seminer sırasında genellemeler dışında olmamıza sevindik!
Olmak istediğimiz gibiyiz işte dedik geçtik...
Eve yürürken anne baba olarak yeni kararlar alıp,öncelikli olarak küçük oğlanı bezden çıkarmayı seçtik...

Eve varınca büyük oğlana bir kase mısır patlatıp,cesur civcivi izlemeye başladık,o uyudu,eşle gelecek hayallerinden konuşurken uyuyakaldım...

Bu sabah evi kırkladım,lalelerimin toprağını değiştirdim,minik bahçemi suladım,
oğlanın kaza geçirmiş arkadaşını ziyaret etme fikri düşmüştü aklıma bir gün önce pırasa doğrarken...
Küçük oğlanı hazırlayıp,hediye almaya çıktım,oyuncak almak için ısrarla ağlayınca oyuncak günümüz geldiğinde alabiliriz ağlaman bunu değiştirmecek dediğim anda sustu!

Büyük oğlanı okuldan alıp,hasta ziyaretini uygulamalı öğrendik,önümüze semt pazarı çıktı,büyük oğlanla havuç seçip tarttırdık...

Dükkan sahibi,çocuk sever arkadaşıma uğradık,oğlanlar o küçücük yerde ne eğlendi!
Evin yolunu değiştirip balık aldık,oğlanın seçtiği havuçlardan salata yaptık...

Oğlanları hayatın akışına dahil etme kararı başarılı geçti lakin küçük oğlanı bezden çıkarma konusunda hiç bir başarı elde edemedik...

Ne çok yorulmuşumun başlığında günlerden ben,biz,bu haldeyiz...


8 yorum:

Elif Günaydın dedi ki...

Bez konusu bizdede gündenmde..Soğuk hasta olurdiye düşünüyorum.. Rahatsız oldugunu görüyorum hemen başlıyalım diyorum karmaşığz biraz;)
Aile içi muhabbetinizi seviyorum.MaşaAllah fosi size ..:)

Fosi dedi ki...

Elif biz yaş olarak epey ilerdeyiz,3'e 3 ay var...
Dün seminerde bu işi 3 yaş dolmadan halledin konuşuldu.Biz çıkması,küçük oğlansa çıkmama kararında ısrarcı...
Hiç rahatsızlık duymuyor,pek mesut onunla,eğer rahatsız oluyor sa hazır demektir,hiç erteleme bence!

Aile içi muhabbetimizi bende seviyorum ve herkese sevdiğiyle sevdiği gibi muhabbet nasip olsun inşallah.Allah razı olsun,teşekkür ederim...

kpsszede dedi ki...

okurken ben yoruldum,senin yorulmuş olman çok normal yani:)
evet hayatın akışına dahil etme kararı bence de çok güzel bir karar,uygulanabilirliği olan durumları kaçırmamak lazım.
bez için acele edip endişelenme.herşeyin zamanı var ve her çocuk aynı olmuyor.ama eninde sonunda bırakacak değil mi?

nohut oda dedi ki...

dur hemen karar verme birden olmaz biliyorsundur sen gerçi olgunlugu kazanmıs mı onu ilk önce bır anla yası 3 olabilir ama organlar sistemler hazır olmayabilir..

Fosi dedi ki...

Gülcan,gece bezi kuru kalıyor,gündüz de uzun süre altı kuru,bence rahat geliyor bez ona!

Fosi dedi ki...

kpsszede; :) sağolasın...

yadigar olam dedi ki...

Yorucu ama zevkli günler geçiriyorsunuz bence. :)

pnr/cnr dedi ki...

ohhhh:)